پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 6157
۲۷ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۰۸
اندازه متن
معاون استاندار کرمان:

پوشش هزینه‌های ترک اعتیاد توسط بیمه سلامت اقدام ارزشمندی است

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: اقدام ارزشمند دیگر بیمه سلامت استان کرمان، پوشش هزینه های ترک اعتیاد است که می توان با نگاه راهبردی به این مسئله، مشکلات معتادین متجاهر و مسائل مبتلا به این جمعیت را در استان برطرف کرد.
پوشش هزینه‌های ترک اعتیاد توسط بیمه سلامت

به گزارش ادنا و به نقل از خبرگزاری ایسنا ، رحمان جلالی امروز ۲۵ مهرماه در دیدار با مدیرکل و معاونین اداره کل بیمه سلامت استان کرمان اظهار کرد: امروزه یکی از حوزه‌های اقتدار و قدرت، توسعه سلامت است.

وی در ادامه با اشاره به هفته بیمه سلامت، قدردانی از تلاش های بیمه در خدمات رایگان به محرومین جامعه را ضروری دانست.

جلالی بیان کرد: با توجه به شرایط موجود در کشور تزریق امید به مردم جامعه ضروری است و معرفی خدمات و دستاوردهای ارزشمند بیمه که بدون هزینه برای مردم رقم خورده، یکی از راهکارهای افزایش امید در جامعه است.

معاون استاندار کرمان با اشاره به اینکه یکی از اصلی ترین مشکلات امروز جامعه ما بی توجهی به راهبردهای اندیشیده شده توسط متخصصین هر حوزه است، گفت: وجود اندیشکده سلامت در بیمه سلامت کمک بسیار بزرگی برای تدوین اسناد سلامت و اشاعه آن به جامعه و کاربردی تر شدن این اسناد است.

وی با تاکید بر نگاه راهبردی به مسائل حوزه سلامت افزود: یکی از مسائل مهم و نگران کننده در حوزه سلامت مسئله سالمندی جمعیت در 30 سال آینده است که از امروز باید با تدوین اسناد راهبردی فکری اساسی برای این مسئله و مدیریت زندگی افراد سالمند کرد.

جلالی اظهار کرد: اقدام ارزشمند دیگر بیمه سلامت استان کرمان، پوشش هزینه های ترک اعتیاد است که می توان با نگاه راهبردی به این مسئله، مشکلات معتادین متجاهر و مسائل مبتلا به این جمعیت را در استان برطرف کرد.

وی خواستار جدی گرفتن طرح شهید سلیمانی توسط اداره کل بیمه سلامت استان کرمان در پیاده سازی برنامه های مردمی شد و بیان کرد: اگر نیاز باشد در این حوزه با استانداری تفاهمنامه ای منعقد شود تا از طرح خانه به خانه و محله ای برای طرح های مردم محور بیمه سلامت به بهترین شکل استفاده کنید.

جلالی ضمن قدردانی از توجه ویژه بیمه سلامت به مسئله بیمه درمان حاشیه نشینی، خواستار اطلاع رسانی بیشتر طرح های مختلف بیمه سلامت برای مردم شد.

معاون استاندار کرمان گفت: مسئله سلامت و امنیت جزو برنامه های مهم حاکمیتی کشور است و باید در جاهایی که خلاء قانونی وجود دارد مسائل را از طریق مجمع نمایندگان استان نیز پیگیری کرد.


پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر