پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 4635
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۳:۱۷
اندازه متن
رئیس پلیس مواد مخدر فاتب مطرح کرد:

اشتغال‌زایی، حلقه گم شده در بازپروری معتادان متجاهر

امروز فراکسیون اجتماعی مجلس به موضوع اصلاح منطقه شوش، مولوی و هرندی ورود کرده است و سازمان‌های مربوطه باید در حوزه کاری خود پاسخگو باشند.
حسنوند

رئیس پلیس مواد مخدر فاتب گفت: یکی از مطالبات پلیس بر اساس برنامه ششم توسعه ورود دستگاه‌های متولی برای ایجاد اشتغال معتادان بهبودیافته است.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما سرهنگ «عبدالوهاب حسنوند» با بیان اینکه اصلاح برخی از محلات شوش، مولوی و هرندی از مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم است که به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد، اظهار داشت: ۱۷ سازمان در خصوص اصلاح مناطق شوش، مولوی و هرندی سهیم هستند.
وی گفت: خوشبختانه امروز فراکسیون اجتماعی مجلس به موضوع اصلاح منطقه شوش، مولوی و هرندی ورود کرده است و سازمان‌های مربوطه باید در حوزه کاری خود پاسخگو باشند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب خاطرنشان کرد: اگر تمامی طرح‌های اجرا شده در منطقه شوش، مولوی و هرندی مورد حمایت دستگاه‌ها به خصوص شهرداری قرار گیرد مشکلات این مناطق برطرف خواهد شد.
وی درباره بازگشت معتادان بهبودیافته به چرخه کار اظهار داشت: یکی از مطالبات ما این است که چرا پس از درمان و بهبود معتادان متجاهر سازمان‌هایی که طبق برنامه ششم توسعه باید برای اشتغال‌زایی این افراد ورود کنند این کار را انجام نمی‌دهند.
سرهنگ حسنوند گفت: امروز یکی از مشکلات ما در حوزه بازپروری معتادان متجاهر نپرداختن به مراقب‌های پس از درمان است.

 منبع: خبرگزاری صدا و سیما

پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر