پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 4450
۱۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۴:۰۱
اندازه متن
معاون قضایی دادستان کل کشور خبر داد:

ارسال لایحه اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر به مجلس

در لایحه‌ای که ما پیشنهاد داده‌ایم، بیشتر به بنیان‌های مالی قاچاقچیان پرداخته‌ایم تا هدف قرار بگیرد؛ همچنین در این لایحه به مشکلات مربوط به معتادان متجاهر اشاره شده است تا این مشکلات حل شود.
سعید عمرانی

معاون قضایی دادستان کل کشور با اشاره به تعیین نواقص قانونی مبارزه با مواد مخدر، گفت: در لایحه‌ای که در این زمینه به مجلس ارسال شده، بیشتر به بنیان‌های مالی قاچاقچیان اشاره شده است.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سعید عمرانی درباره قوانین مربوط به برخورد با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر، اظهار داشت: نواقصی در خصوص برخورد با قاچاقچیان و خرده‌فروشان مواد مخدر وجود دارد که باید برطرف شود.
وی ادامه داد: طی شش ماه گذشته جلسات متعددی با حضور دستگاه‌های متولی برگزار شده که نواقص قانون احصا و در قالب لایحه‌ای به مجلس پیشنهاد شده است.
معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: امیدواریم مسیر قانونی‌اش را در مجلس طی کند و تا قبل از پایان سال قانون جدیدی که بیشتر برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر کمک‌کننده باشد، تصویب شود.
عمرانی عنوان کرد: در لایحه‌ای که ما پیشنهاد داده‌ایم، بیشتر به بنیان‌های مالی قاچاقچیان پرداخته‌ایم تا هدف قرار بگیرد؛ همچنین در این لایحه به مشکلات مربوط به معتادان متجاهر اشاره شده است تا این مشکلات حل شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما 

پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر