پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 4317
۲۴ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۰۵:۳۶
اندازه متن

اخذ تست کرونا از ۸۲۷۲ معتاد متجاهر در شهرستان ری

دولت اعتبارات لازم را برای پشتیبانی از مراکز نگهداری از معتادین متجاهر را تخصیص داده، اما اقدامات صورت گرفته جهت خروجی مطلوب نیازمند همت جهادی و همراهی و تعامل تمامی دستگاه‌های مربوطه است.
تست کرونا

معاون استاندار تهران گفت: تاکنون شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری با تلاش بی‌وقفه از ۸۲۷۲ معتاد متجاهر تست کرونا گرفته و سپس به مراکز نگهداری ماده ۱۶ منتقل شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از خبرگزاری ایسنا، حسین توکلی کجانی - معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری ظهر دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت: یکی از مشکلات عمومی در جامعه، درگیری برخی خانواده‌ها با مشکل اعتیاد است که در حوزه‌های اقتصادی، اشتغال، معیشت و سلامت خانواده‌ها تاثیرگذار است.

بنابر اعلام روابط عمومی استانداری تهران، وی ادامه داد: دولت اعتبارات لازم را برای پشتیبانی از مراکز نگهداری از معتادین متجاهر را تخصیص داده، اما اقدامات صورت گرفته جهت خروجی مطلوب نیازمند همت جهادی و همراهی و تعامل تمامی دستگاه‌های مربوطه است.

معاون استاندار تهران گفت: تاکنون شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری با تلاش بی‌وقفه از ۸۲۷۲ معتاد متجاهر تست کرونا گرفته و سپس به مراکز نگهداری ماده ۱۶ منتقل شده‌اند.

فرماندار ویژه شهرستان ری یادآور شد: راه‌اندازی کارگاه‌های کارآفرینی در مراکز نگهداری معتادین در اولویت قرار گیرد تا معتادین با یادگیری حرفه پس از بهبودی وارد چرخه اشتغال و تولید شوند.

توکلی اظهار کرد: در مراکز نگهداری معتادین ماده ۱۵ و ۱۶، نظارت‌های لازم از طریق شبکه بهداشت و درمان و بهزیستی شهرستان ری صورت گیرد تا فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و ضد عفونی اماکن بصورت مستمر و دقیق اجرا شود.

وی تصریح کرد: موضوع آموزش و آگاه سازی در خصوص راهکارهای پیشگیری از معضلات مواد مخدر بسیار حائز اهمیت است و در این راستا می‌توان از ظرفیت برنامه شاد آموزش و پرورش برای آموزش خانواده ها و دانش آموزان استفاده کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر