پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 4278
۰۳ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۲
اندازه متن
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین خبر داد:

اختصاص ۸ اردوگاه درمانی برای معتادان از سوی سازمان بسیج

با توجه به منویات مقام معظم رهبری سازمان بسیج تمهیداتی را برای مبارزه با مواد در نظر گرفت و در این عرصه ورود کردیم، ۸ اردوگاه درمانی را برای درمان معتادان اختصاص دادیم با تلاشی که استان‌های ما صورت گرفت ظرفیت‌های خوبی برای درمان معتادان متجاهر ایجاد شده
سردار محمدحسین سپهر جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعف

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اعلام اینکه ۸ اردوگاه از سوی این سازمان برای درمان معتادان تخصیص داده شده، گفت: بسیج در رابطه با خدمت رسانی به مردم ظرفیت‌های گسترده‌ای دارد.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از خبرگزاری مهر، سردار محمدحسین سپهر جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در نشست تخصصی ویدئو کنفرانسی پیشگیری از اعتیاد و افتتاح پروژه‌های استانی اظهار کرد: ترویج مواد مخدر یکی از راهکارهای کنترل جمعیت استکبار جهانی است.

سردار سپهر گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری سازمان بسیج تمهیداتی را برای مبارزه با مواد در نظر گرفت و در این عرصه ورود کردیم، ۸ اردوگاه درمانی را برای درمان معتادان اختصاص دادیم با تلاشی که استان‌های ما صورت گرفت ظرفیت‌های خوبی برای درمان معتادان متجاهر ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه سازمان بسیج به وظایف خود برای کنترل مواد مخدر عمل می‌کند، گفت: بسیج در رابطه با خدمت رسانی به مردم ظرفیت‌های گسترده‌ای دارد.

جانشین رئیس سازمان بسیج بیان کرد: برای مبارزه با متجاهرین و درمان معتادان و مقابله با باندهای قاچاق با مواد مخدر ظرفیت‌های بزرگی در بسیج وجود دارد و آمادگی داریم در سطح محلات، اقشار و … برای اقدامات ایجابی، فرهنگی و پیشگیری برنامه جدیدی را با ستاد مبارزه با مواد مخدر تنظیم کنیم.

سردار سپهر افزود: تنها راه مقابله با اعتیاد مبارزه با قاچاقچیان نیست چراکه باید ظرفیت‌های بزرگ فرهنگی را برای مقابله با اعتیاد ایجاد کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر