پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 4089
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۶:۴۰
اندازه متن

عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی در جمع آوری معتادان متجاهر + تصاویر

حق حفظ سلامتی از حقوق اولیه شهروندی همه افراد از جمله معتادان و متهمان است، عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی علاوه بر به مخاطره انداختن سلامتی پرسنل انتظامی می‌تواند موجب شیوع بیماری در بین این معتادان و انتقال این ویروس به کمپ ها و مراکز نگهداری شود.
معتادان بی خانمان

به نظر می‌رسد هنوز دستورالعملی برای فاصله گذاری اجتماعی در حین دستگیری و جمع آوری معتادان متجاهر تهیه و ابلاغ نشده یا رعایت نمی‌شود.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از خبرگزاری آنا، امروز و در راستای اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر، عده‌ای از این افراد دستگیر شدند اما در محل تجمع این معتادان دستگیر شده، دستورالعملی برای فاصله گذاری اجتماعی بین این افراد وجود نداشته یا اجرا نشده است به گونه ای که بدون ماسک و اقلام محافظتی و در فاصله بسیار کم از یکدیگر نگه داشته شده‌اند که این امر می‌تواند زمینه شیوع بیشتر کرونا در بین این افراد را ایجاد کند.

علاوه بر اینکه حق حفظ سلامتی از حقوق اولیه شهروندی همه افراد از جمله معتادان و متهمان است، عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی علاوه بر به مخاطره انداختن سلامتی پرسنل انتظامی می‌تواند موجب شیوع بیماری در بین این معتادان و انتقال این ویروس به کمپ ها و مراکز نگهداری شود.

منبع: خبرگزاری آنا

پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر