پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 3860
۱۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۶
اندازه متن
عضو شورایاری منطقه 16 خبر داد:

گلایه‌مندی شهروندان منطقه باغ آذری به دلیل حضور معتادان

منطقه 16 به ویژه هنگام شب به دلیل اراذل و اوباش ناامن بوده و انواع جرائم ممکن است در آن بروز یابد که باید برنامه‌های ملی و محلی جهت پیشگیری از اعتیاد انجام گیرد.
معتاد کارتن خواب

عضو شورایاری منطقه 16 به گلایه‌مندی اهالی منطقه باغ آذری از حضور معتادان بی‌خانمان و اراذل و اوباش اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس،‌ یکصد و هشتاد و ششمین شورای شهر تهران صبح امروز با سخنرانی یکی از شورایاران منطقه 16 و محله باغ آذری آغاز شد. 

قوچانی عضو شورایاری منطقه 16 در صحن شورای شهر اظهار داشت: مردم تهران اکثریت آنها به لیست امید رأی دادند تا شعار مردم‌سالاری تحقق یابد و با تقویت شورایان می‌توان به موضوع مردم‌سالاری رنگ تازه داد ولی متأسفانه برخی از این مسأله خودداری کرده و خط بطلان بر مردم‌سالاری واقعی کشیدند. 

وی با بیان اینکه مشکل ما دغدغه 350 محله تهران و 3 هزار عضو شورایاری است گفت:‌منطقه 16 جزو محروم‌ترین مناطق تهران محسوب می‌شود د رحالی که پتانسیل‌های اقتصادی، گردشگری و ورزشی زیادی در آن وجود دارد. 3 هزار واحد تجاری منطقه می‌تواند درآمد پایدار شهری ایجاد کند و رونق اقتصادی را به همراه داشته باشد، ولی متأسفانه این مسأله مورد توجه قرار نگرفته است. 

عضو شورایاری منطقه 16 بیان داشت: ما چشم بینای شورای شهر و در خدمت مردم هستیم، مشکلات محله ما بسیار زیاد است. حضور معتادان و بی‌خانمانان همچنین اراذل و اوباش بزرگترین دغدغه‌های شهروندان در منطقه 16 محسوب می‌شود. 

وی بیان داشت: مطقه 16 به ویژه هنگام شب به دلیل اراذل و اوباش ناامن بوده و انواع جرائم ممکن است در آن بروز یابد که باید برنامه‌های ملی و محلی جهت پیشگیری از اعتیاد انجام گیرد. 

وی به توسعه و ایجاد گرمخانه در منطقه 16 اشاره کرد و گفت: ضعف زیرساخت‌های حمل و نقل از جمله اتوبوس و مترو از دیگر مشکلات مهم این منطقه است که باید جهت رفع آن اقدام شود. 

منبع: خبرگزاری فارس

پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر