پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 4552
۲۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۴۸
اندازه متن
مدیرعامل سازمان رفاه خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران:

بودجه سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری افزایش می یابد

در لایحه بودجه سال آینده شهرداری تهران این سازمان شامل افزایش بودجه قابل قبولی شده است.این افزایش ردیف بودجه در حوزه سرمایه‌ای و زیرساختی این سازمان مورد موافقت شهرداری قرار گرفته است.
سید مالک حسینی

مدیرعامل سازمان رفاه خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از افزایش بودجه این سازمان برای سال آینده خبر داد و گفت: ردیف جدید تحت عنوان مددکاری ایجاد شده است.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از خبرگزاری مهر، سید مالک حسینی با اشاره به اینکه در لایحه بودجه سال آینده شهرداری تهران این سازمان شامل افزایش بودجه قابل قبولی شده است، گفت: این افزایش ردیف بودجه در حوزه سرمایه‌ای و زیرساختی این سازمان مورد موافقت شهرداری قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه هفته گذشته در کمیسیون تخصصی شورای شهر جلسه دفاع از بودجه را داشته‌ایم اظهار داشت: توجه ویژه‌ای به موضوع مددکاری شده و از همین رو ردیف جدید تحت عنوان مددکاری ایجاد شده و با وجود محدودیت‌ها برای سال نخست بودجه نسبتاً مناسبی را به خود اختصاص داده است و امیدواریم در فرایند نهایی کردن بودجه شاهد افزایش اعتبار در این ردیف باشیم.

حسینی گفت: هر چند ماموریت اصلی شهرداری در این حوزه نیست اما برای نگهداشت اجتماعی شهر لازم است، برخی ماموریت‌های زمین مانده را پوشش دهیم.

وی با اشاره به رویکرد اجتماعی و انسان محور این دوره مدیریت شهری اظهار داشت: این موضوع مورد توجه قرار گرفته در حوزه کارآفرینی پروژه‌های جدید مورد توجه قرار گرفته و با شناختی که از شورای شهر دارم می دانم، حمایت ویژه از سازمان خواهد شد.

مدیرعامل سازمان رفاه و خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران ابراز داشت: بودجه سازمان در سال‌های گذشته متناسب با ماموریت نبود اما در دو سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است.

وی ادامه داد: این مجموعه به دنبال افزایش سطح ارائه خدمات خود به افراد نیازمند است تا بتواند بخشی از شعار «تهران شهری برای همه» را محقق کند.

حسینی گفت: برای افزایش سطح مسئولیت پذیری و مشارکت داوطلبان، افزایش کیفیت خدمت به کودکان کار و در معرض آسیب، پروژه‌های جدیدی را تعریف کرده‌ایم و اعتقاد ما بر این است که با رویکرد اجتماعی و انسان محور از این پروژه‌ها حمایت خواهد شد.

وی افزود: بسیاری از پروژه‌ها سال گذشته به دلیل شیوع کرونا امکان اجرا نداشت امسال تعریف برنامه شده‌اند.

منبع: خبرگزاری مهر

پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر