پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 4205
۲۳ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۰۵:۴۷
اندازه متن
سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران خبر داد:

ابتلای ۴ مددکار در گرمخانه‌های تهران به کرونا

همچنان هیچ یک از مددجویان ما در گرمخانه های تهران به کرونا مبتلا نشده اند و از این حیث در وضعیت سفید قرار داریم اما تست 4 نفر از مددکاران مثبت بوده است البته لازم نیست گرمخانه را قرنطینه کنیم چراکه از سایر مددکاران تست گرفته شده است.
گرمخانه

سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از ابتلای ۴ مددکار گرمخانه های تهران به کرونا خبر داد و گفت: احتمال دارد برای انجام تحقیق درباره علت مبتلا نشدن مددجویان گرمخانه به کرونا، با مسئولان مربوطه وارد مذاکره شویم.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از خبرگزاری تسنیم، سیدمالک حسینی درباره وضعیت ابتلای مددجویان و مددکاران به کرونا در گرمخانه های شهر تهران، اظهار کرد: همچنان هیچ یک از مددجویان ما در گرمخانه های تهران به کرونا مبتلا نشده اند و از این حیث در وضعیت سفید قرار داریم اما تست 4 نفر از مددکاران مثبت بوده است البته لازم نیست گرمخانه را قرنطینه کنیم چراکه از سایر مددکاران تست گرفته شده است و 4 مددکار مذکور در قرنطینه خانگی به سر می برند.

وی درباره علت مبتلا نشدن مددجویان به کرونا و تحقیق درباره این موضوع، گفت: در این زمینه تحقیق و پژوهشی صورت نگرفته است ضمن اینکه ما نمی توانیم این کار را انجام دهیم، نحقیق درباره این موضوع باید از سوی مراکز علمی و پژوهشی حوزه بهداشت و درمان انجام شود البته تاکنون درخواست رسمی و مکتوبی در این زمینه نداشتیم اما چنانچه اقدامی در این راستا صورت گیرد استقبال می کنیم و همکاری لازم را خواهیم داشت.

سرپرست سازمان رفاه، خدمات ومشارکت های اجتماعی شهرداری تهران تصریح کرد: احتمال دارد در این زمینه وارد مذاکره شویم تا برای تحقیق و پژوهش درباره این موضوع با مسئولان مربوطه به تفاهم برسیم و کار آغاز شود چراکه یافته های این کار به ما نیز کمک خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر