پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 4183
۰۹ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۰۴
اندازه متن

نقش رسانه‌ها در پیشگیری از اعتیاد تشریح می‌شود

امیر حسین یاوری، معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر، علی متقیان، مدیر مسئول خبرگزاری ایسنا، علی مزینانی مدیر مسئول روزنامه هفت صبح و گیتا علی آبادی، مدیر کل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها، سخنرانان این نشست هستند.
نقش رسانه‌ها در پیشگیری از اعتیاد تشریح می‌شود

نشست هم‌اندیشی " مواد مخدر و رسانه" ​روز سه شنبه 10 تیرماه 1399 از ساعت 10 تا 12 در دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه‌ها برگزار می‌شود.

به‌گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از روابط‌عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهمانان این نشست ضمن تشریح اهمیت نقش رسانه‌ها در پیشگیری از گسترش اعتیاد در جامعه، به بیان دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خود پیرامون چالش‌ها و راهبردهای رسانه‌ای مقابله با این پدیده مخرب اجتماعی می‌پردازند.

امیر حسین یاوری، معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری، علی متقیان، مدیر مسئول خبرگزاری ایسنا، علی مزینانی مدیر مسئول روزنامه هفت صبح و گیتا علی آبادی، مدیر کل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها، مهمانان و سخنرانان این نشست هستند.

اهمیت نقش رسانه‌ها در پیشگیری از اعتیاد، شناخت نقاط قوت و ضعف رسانه در آگاه‌سازی مخاطب و آشنایی با مواد مخدر صنعتی، ارزیابی اقدامات رسانه‌ها در پیشگیری از مصرف مواد مخدر، نقش رسانه‌ها درکاهش سوء مصرف مواد مخدر، چالش‌ها و راهبردهای رسانه‌های جمعی در پیشگیری از اعتیاد و ارائه راهکارهایی برای اعتماد سازی بین اصحاب رسانه و مسئولان برای مبارزه با اعتیاد از محورهای اصلی این نشست عنوان شده است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست می‌توانند به دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه دوم، شماره11مراجعه فرمایند.

منبع: معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر