پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 4107
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۳:۵۰
اندازه متن

گلایه از ارائه خدمات بی‌ضابطه به معتادان در منطقه ۱۲

سبد کالا و غذا بین معتادان تقسیم می‌شود که این مسئله سبب افزایش معتادان و گداپروری در منطقه می‌شود، هر چند که ما یادمان نرفته که چند سال قبل اتوبوس‌ها معتادان را در منطقه ما پیاده می‌کردند و حالا لازم است فکری عاجل برای ساماندهی آسیب‌های اجتماعی صورت گیرد
دبیر شورایاران منطقه ۱۲

دبیر شورایاران منطقه ۱۲ از ارائه خدمات بی‌ضابطه و نابسامان به معتادان در منطقه ۱۲ گلایه کرد و گفت: این موضوع سبب افزایش تعداد معتادان در سطح منطقه شده است.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از خبرگزاری ایسنا، صبح امروز اعضای شورای شهر تهران میزبان اعضای شورایاری منطقه ۱۲ بودند و میکائیل سعید دبیر شورایاران این منطقه با بیان اینکه منطقه ۱۲ دارای فرسودگی زیادی است، گفت: مسئولان می‌گویند ۳۰ درصد سطح منطقه ۱۲ فرسوده است؛ اما به نظر ما بیش از نیمی از منطقه در بافت فرسوده قرار دارد.

وی با اشاره به ترافیک شدید در منطقه ۱۲ به خصوص در محدوده بازار و مولوی تصریح کرد: کارگاه‌های شهری میدان قیام و ۱۵ خرداد همچنان باقی هستند و اگر این دو کارگاه عمرانی جمع‌آوری شود بسیاری از مشکلات حل می‌شود و این در حالی است که ما در منطقه مولوی شاهد تصادفات زیادی هستیم که می‌توان تنها با چند اصلاح هندسی این مشکل را حل کرد.

سعید با اشاره به لزوم جابه‌جایی بازار لوازم خانگی و ماهی فروشان گفت: قبلا می‌گفتند که معتادان تنها در محلات شوش، هرندی و... هستند اما حالا باید اعلام کنم که همه منطقه ۱۲ تبدیل به شوش و هرندی شده و این حجم وجود و تردد معتادان قابل قبول نیست و من از مسئولان درخواست عاجل دارم که در مورد ساماندهی معتادان و آسیب‌های اجتماعی در منطقه کار را به دست مردم بسپارند چرا که آن‌ها می‌توانند مدیریت بهتری داشته باشند.

وی با انتقاد از حضور نابسامان خیریه‌ها و مراکز ارائه خدمات به معتادان افزود: خانه‌های ترک اعتیاد زیادی در منقطه ۱۲ ایجاد شده که سبب شده معتادان برای دریافت خدمات به آنجا بیایند و به همین دلیل تعدادشان زیاد شده است.

دبیر شورایاران منطقه ۱۲ با بیان اینکه معتقدم به دلیل حجم زیاد وجود بناهای تاریخی در منطقه ۱۲ این منطقه پایتخت خاورمیانه است، گفت: سبد کالا و غذا بین معتادان تقسیم می‌شود که این مسئله سبب افزایش معتادان و گداپروری در منطقه می‌شود، هر چند که ما یادمان نرفته که چند سال قبل اتوبوس‌ها معتادان را در منطقه ما پیاده می‌کردند و حالا لازم است فکری عاجل برای ساماندهی آسیب‌های اجتماعی به خصوص معتادان در منطقه ۱۲ صورت گیرد.


پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر