پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 3989
۲۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۳
اندازه متن
سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران خبر داد:

پاکسازی و ضدعفونی پنج گرمخانه با دستگاه های مه پاش

مواد مورد استفاده برای ضدعفونی محیط داخلی هیچ‌گونه عارضه‌ای برای مددجویان ندارد و صرفا برای ضدعفونی کردن سطوح و فضا مورد استفاده قرار می‌گیرد. فرایند ضدعفونی کردن دست مددجویان و نظافت فردی آنان مانند گذشته به همت کارکنان سازمان در حال انجام است.
ضدعفونی گرمخانه

سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از ضدعفونی کردن پنج گرمخانه با دستگاه‌های مخصوص «مه پاش» خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، سیدمالک حسینی اظهار داشت: به دنبال شیوع ویروس کرونا و حساسیت گرمخانه‌ها به دلیل حضور افرادی که به واسطه شیوه و سبک زندگی، دارای نقص ایمنی و عارضه‌های جسمانی و هستند، اقدامات جدیدی در راستای ارتقای سطح بهداشت محیطی و ضدعفونی محیط گرمخانه‎‌ها در دستور کار قرار گرفته شده است.

وی گفت: سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی در تعامل با سازمان آتش‌نشانی، تصمیم به ضدعفونی کردن محوطه بیرونی و داخلی گرمخانه‌ها گرفت. قرار است این اقدام به صورت مستمر با دستگاه‌های مخصوص و پرقدرت انجام شود.

سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اینکه فرایند ضدعفونی گرمخانه‌ها و سامانسراها از ۲۳ اسفند امسال در حال اجرا است، اظهار داشت: برای اطمینان بیشتر عملیات ضدعفونی در گرمخانه‌ها با دستگاه‌های ویژه محیط‌های بسته انجام شد.

وی گفت: مواد مورد استفاده برای ضدعفونی محیط داخلی هیچ‌گونه عارضه‌ای برای مددجویان ندارد و صرفا برای ضدعفونی کردن سطوح و فضا مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین فرایند ضدعفونی کردن دست مددجویان و نظافت فردی آنان مانند گذشته به همت کارکنان سازمان در حال انجام است.

منبع: خبرگزاری ایلنا

پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر