پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 3256
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۲۹
اندازه متن
معاون توسعه و پیشگیری از اعتیاد بهزیستی استان تهران عنوان کرد:

فعالیت ۱۳ باشگاه مثبت ایدز در استان تهران/ حمایت و توانمندسازی مبتلایان به «اچ آی وی»

باشگاه مثبت ایدز بهزیستی در جهت حمایت و توانمندسازی مبتلایان به «اچ آی وی» خدمات ارائه می‌دهند، همچنین این مراکز در ۹ ماهه نخست امسال، یک هزار و ۴۷۴ نفر را در ۱۳ باشگاه مثبت ایدز تحت پوشش قرار دادند.
فرزانه جوادی

معاون توسعه و پیشگیری از اعتیاد بهزیستی استان تهران گفت: ۱۳ باشگاه مثبت ایدز در استان تهران فعالیت می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فرزانه جوادی اظهار کرد: در ۹ ماه اول سال جاری ۸۵ هزار و ۷۰۰ نفر در مراکز درمان اعتیاد سرپایی غیر دولتی خدمات دریافت کردند.

وی با بیان اینکه مراکز اقامتی میان مدت که عامه مردم به عنوان کمپ از آن یاد می‌کنند، ۴۴ هزار و ۷۹۱ نفر خدمات گیرنده داشتند، افزود: در حال حاضر ۱۸۶ مرکز اقامتی میان مدت در استان تهران وجود دارد.

معاون توسعه و پیشگیری از اعتیاد بهزیستی استان تهران گفت: مراکز کاهش آسیب شامل مراکز گذری و مراکز سرپناه شبانه است.

وی با بیان اینکه در ۹ماه نخست سال جاری در ۱۷ مرکز گذری،۶ هزار و ۵۶۷ نفر خدمات دریافت کردند، ادامه داد: ۱۵ مرکز سرپناه شبانه در استان تهران وجود دارد که به ۲ هزار و ۱۵۶ نفر ارائه خدمات داشتند.

جوادی تصریح کرد: تیم‌های کاهش آسیبی وجود دارند که به افراد در معرض اعتیاد خدمات ارائه می‌کنند.

وی با اشاره به وجود ۱۸ تیم کاهش آسیب سیار غیردولتی در استان گفت: از اول فروردین ماه تا پایان آذر ماه امسال، ۱۱ هزار و ۴۲۰ نفر از تیم‌های کاهش آسیب سیار غیر دولتی خدمات دریافت کردند.

جوادی تأکید کرد: مراکز گذری سیار غیردولتی (موبایل سنتر)، مراکزی هستند که به صورت سیار و با استفاده از خودرو‌های ون ارائه خدمات می‌کنند و همچنین ۱۹ هزار و ۶۹۱ نفر را تحت پوشش قرار داده‌اند.

معاون توسعه و پیشگیری از اعتیاد بهزیستی استان تهران گفت: باشگاه مثبت ایدز بهزیستی در جهت حمایت و توانمندسازی مبتلایان به «اچ آی وی» خدمات ارائه می‌دهند، همچنین این مراکز در ۹ ماهه نخست امسال، یک هزار و ۴۷۴ نفر را در ۱۳ باشگاه مثبت ایدز تحت پوشش قرار دادند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان


پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر