پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 3107
۱۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۵۳
اندازه متن
رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران مطرح کرد؛

بررسی ویژه فوت دو شهروند تهران

بر اساس گزارشی که ارائه شده علت فوت این دو شهروند سرما نبوده است اما اگر امکان خدمات رسانی بیشتر ایام سال و با تمام ظرفیت وجود داشت شاید افرادی که سوء مصرف هستند نیز امکان خدمات رسانی و انتقال آنها به اورژانس سریع تر فراهم می شد.
الهام فخاری

رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران گفت: گزارش فوت دو شهروند تهران به شورا ارسال می شود و شورا به طور ویژه آن را مورد بررسی قرار می دهد.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از خبرگزاری مهر، الهام فخاری در پاسخ به پرسشی در رابطه با فوت دو شهروند تهرانی مقابل سامانسرای یکی از مناطق شهر تهران گفت: بر اساس اطلاع رسانی های انجام شده، این دو فرد به دلیل سرمازدگی جان خود را از دست نداده بلکه به خاطر سوء مصرف مواد مخدر جان خود را از دست داده اند.

وی ادامه داد: پیش از آغاز فصل سرما، اعضای شورای شهر تهران بازدیدهایی از سامانسراهای شهرداری تهران داشته اند و خدمات ارائه شده را کنترل کرده اند. هر سال این خدمات با افزایش سرما به بی خانمان ها ارائه می شود. شاید باید این خدمات زودتر ارائه می شد.

فخاری اضافه کرد: بر اساس گزارشی که ارائه شده علت فوت این دو شهروند سرما نبوده است اما اگر امکان خدمات رسانی بیشتر ایام سال و با تمام ظرفیت وجود داشت شاید افرادی که سوء مصرف هستند نیز امکان خدمات رسانی و انتقال آنها به اورژانس سریع تر فراهم می شد.

وی تاکید کرد: گزارش این اتفاق به شورا ارسال می شود و ما فوت این دو شهروند را به طور ویژه بررسی خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر