پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 2985
۰۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۴۷
اندازه متن
رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ خبر داد:

تغییر شیوه قاچاقچیان در توزیع مواد مخدر/ کشف بیش از ۷ تن مواد مخدر از ابتدای سال جاری در تهران

قاچاقچی‌ها میزان حمل مواد را کم کرده‌ و دفعات انتقال آن را افزایش داده‌اند و عمدتا با خودروی سواری این مواد را وارد پایتخت می‌کنند که البته در اکثر مواقع از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شده اند.
محمد بخشنده

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از تغییر شیوه قاچاق مواد مخدر به پایتخت و نحوه توزیع آن در سطح تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد بخشنده درباره اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از ابتدای امسال تاکنون گفت: امسال فعالیت های خوبی در حوزه مبارزه با موادمخدر و جمع آوری معتادان متجاهر داشتیم. از ابتدای سال جاری تاکنون در مقایسه با سال قبل شناسایی و انهدام باندهای قاچاق، تهیه و توزیع موادمخدر در سطح تهران توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر افزایش ۳۶ درصدی داشته است.

وی در ادامه با بیان اینکه در سال جاری تاکنون بیش از ۷۵۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در تهران کشف شده است، گفت: در برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر نیز اقدامات خوبی انجام شده است که طبق بررسی‌های انجام شده، رضایت مردمی را نیز در این خصوص درپی داشته است.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ درباره فعالیت باندهای قاچاق موادمخدر به تهران نیز گفت: در طول یک هفته گذشته چند مورد از این باندها و افراد وابسته به آنها شناسایی شدند، البته دیگر عمدتا قاچاق موادمخدر با وزن و حجم بالا نداریم و قاچاقیان شیوه خود در قاچاق موادمخدر به تهران را تغییر داده‌اند.

وی درباره تغییر شیوه قاچاق موادمخدر به تهران گفت: قاچاقچی‌ها میزان حمل مواد را کم کرده‌ و دفعات انتقال آن را افزایش داده‌اند و عمدتا با خودروی سواری این مواد را وارد پایتخت می‌کنند که البته در اکثر مواقع از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شده اند.

سرهنگ بخشنده با بیان اینکه مسیرهای ورودی تهران تحت کنترل پلیس مبارزه با موادمخدر است، گفت: خوشبختانه هماهنگی خوبی میان یگان‌های مختلف پلیس تهران بزرگ و همچنین پلیس دیگر استان‌ها با پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت وجود دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر