پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 2971
۲۸ امرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۵۸
اندازه متن
مدیر امور اجتماعی آسایشگاه کهریزک مطرح کرد:

محدودیت آسایشگاه کهریزک در پذیرش کارتن خواب‌ها

آسایشگاه کهریزک در مقابل پذیرش افرادی که دچار بیماری از جمله ایدز و هپاتیت دارند ممنوعیت پذیرش دارد. ما نمی‌توانیم این افراد را پدیرش کنیم ضمن اینکه در بحث پذیرش افراد کارتن خواب هم با محدودیت روبرو هستیم.
 آسایشگاه کهریزک

مدیر امور اجتماعی آسایشگاه کهریزک گفت: این آسایشگاه با توجه به شرایطش از پذیرش افراد بیمار (ایدز و هپاتیت) و همچنین کارتن خواب‌ها محدودیت دارد.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از خبرگزاری تسنیم٬ معصومه جعفری راد در نشست خبری خود در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هم اکنون 60 نفر از افراد برای ورود به آسایشگاه کهریزک پشت نوبت قرار دارند که البته این امر منوط به فراهم شدن شرایط پذیرش آنها است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ما برای پذیرش افراد سالمند با مشکل کمتری نسبت به پذیرش جوانان روبرو هستیم. چرا که در بخش پذیرش سالمندان ما با خروجی از جمله فوت آنها و یا ارجاع آنها به منازلشان روبرو هستیم.

مدیر امور اجتماعی آسایشگاه کهریزک با بیان اینکه از 1750 نفر از افراد اسایشگاه کهریزک، 500 نفر مجهول الهویه هستند گفت: این افراد از اداره سرپرستی با حکم قضایی و یا از طریق اداره پذیرش استان تهران به آسایشگاه کهریزک معرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه آسایشگاه کهریزک در مقابل پذیرش افرادی که دچار بیماری از جمله ایدز و هپاتیت دارند ممنوعیت پذیرش دارد، گفت: ما نمی‌توانیم این افراد را پدیرش کنیم ضمن اینکه در بحث پذیرش افراد کارتن خواب هم با محدودیت روبرو هستیم.

جعفری راد همچنین به تعداد بیماران ام اس در این مجموعه اشاره کرد و گفت: 200 نفر از افراد آسایشگاه کهریزک از این دست بیماران هستند ضمن اینکه تعداد افراد کارتن خواب نیز در آسایشگاه کهریزک با توجه به شرایطشان انگشت شمار هستند.

وی در خصوص دریافت یارانه افراد مجهول الویه و سایر افرادی که در آسایشگاه کهریزک نگهداری می‌شوند، گفت: در این بخش نیز ما همانند سایر مراکز نگهداری هستیم و عموما یارانه مراکز به موقع پرداخت می‌‌شود.

مدیر امور اجتماعی آسایشگاه کهریزک گفت: از 1750 نفر آسایشگاه کهریزک، 1345 نفر یارانه دریافت می‌کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر