پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 2950
۲۰ امرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۴۷
اندازه متن
استاندار تهران:

کارتن‌خوابی بی‌خوانمانان غیرمعتاد در خیابان‌های تهران/ساماندهی افراد بی‌خانمان اراده قوی نیاز دارد

در تهران ۲۵۰۰ کارتن‌خواب غیرمعتاد وجود دارد. در برنامه‌های اجتماعی استانداری قطعا به این افراد توجه خواهد شد. این افراد بی‌خانمان معتاد نیستند، اما شغل و زندگی مشخصی ندارند و در خیابان به صورت کارتن‌خوابی زندگی می‌کنند.
استاندار تهران

استاندار تهران گفت: برنامه‌های مطالعاتی اجتماعی بسیاری برای ساماندهی افراد بی‌خانمان و متکدیان وجود دارد، اما قطعا نیازمند یک اراده قوی برای اجرای این برنامه‌ها هستیم.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از خبرگزاری ایلنا، محمدحسین مقیمی در پاسخ به این سوال که در تهران ۲۵۰۰ کارتن‌خواب غیرمعتاد وجود دارد، برنامه استانداری برای ساماندهی این افراد چیست؟ گفت: در برنامه‌های اجتماعی استانداری قطعا به این افراد توجه خواهد شد.

وی ادامه داد: این افراد بی‌خانمان معتاد نیستند، اما شغل و زندگی مشخصی ندارند و در خیابان به صورت کارتن‌خوابی زندگی می‌کنند.

استاندار تهران با اشاره به برنامه‌های ساماندهی افراد بی‌خانمان تصریح کرد: ساماندهی متکدیان، کودکان کار و همچنین معتادان متجاهر و افراد بی‌خانمان نیز در دستور کار برنامه‌های استانداری است.

مقیمی خاطرنشان کرد: برنامه‌های مطالعاتی اجتماعی بسیاری برای ساماندهی افراد بی‌خانمان و متکدیان وجود دارد، اما ما قطعا نیازمند یک اراده قوی برای اجرای این برنامه‌ها هستیم. خوشبختانه طی جلساتی که با مدیران کل سازمان‌های مسئول در این زمینه برگزار شده، اراده لازم برای ساماندهی و برطرف کردن این مشکلات وجود دارد و انشالله به زودی برنامه‌های عملیاتی برای ساماندهی این افراد با همکاری همه دستگاه‌های مسئول اجرا خواهد شد.

گفتنی است؛ رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ به تازگی اعلام کرده است؛ ۲۵۰۰ کارتن‌خواب در تهران وجود دارد، در حالی که این افراد اصلا معتاد نیستند، بلکه تنها کارتن‌خواب هستند و سازمان بهزیستی برای این افراد نیز هیچ اقدامی انجام نداده است و گرمخانه‌های شهرداری نیز پاسخگوی این تعدادکارتن‌خواب غیرمعتاد نیست.

منبع: خبرگزار ی ایلنا

پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر