پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 2917
۰۳ امرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۳۰
اندازه متن
مديركل روابط بين‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر خبر داد:

امضاء برنامه همکاری مشترک ستاد مبارزه با مواد مخدر با یونیسف

زمينه‌هاي زيادي براي همكاري و تعامل بين دفتر يونيسف و ستاد مبارزه با مواد مخدر وجود دارد. در این جلسه پيشنهاد شد که جمهوري اسلامي ايران در حوزه پيشگيري، درمان و كاهش آسيب بعنوان «مرکز آموزش منطقه‌ای» انتخاب شود.
ستاد و یونیسف

مديركل روابط بين‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر از امضاء برنامه همکاری مشترک با دفتر یونیسف در حوزه سلامت نوجوانان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل  از روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر؛ رحیم ساکی در حاشیه جلسه با نمایندگان دفتر یونیسف گفت: به دنبال برگزاري سلسله نشست كارشناسي بين كارشناسان دفاتر روابط بين الملل و دفتر فرهنگي و پيشگيري ستاد با دفتر يونسيف، برنامه همکاری مشترک برای اجراء فعالیت‌های مشترک در حوزه سلامت نوجوانان به مدت یکسال مورد توافق قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد دفتر یونيسف از سال‌جاری تعدادی فعاليت‌ را با اعتبار 150 هزار دلار در حوزه پيشگيري با عنوان «كاهش تقاضاي مواد در ميان جوانان»اجرا کند.

این مقام مسئول در ستاد با تاکید بر اینکه زمينه‌هاي زيادي براي همكاري و تعامل بين دفتر يونيسف و ستاد مبارزه با مواد مخدر وجود دارد، گفت: در این جلسه پيشنهاد شد که جمهوري اسلامي ايران در حوزه پيشگيري، درمان و كاهش آسيب بعنوان «مرکز آموزش منطقه‌ای» انتخاب شود.

ساکی اظهار داشت: جمهوري اسلامي ايران داراي تجارب بسيار مفيد و ارزنده‌اي در حوزه كاهش تقاضا است و ما در این جلسه آمادگي خود را برای انتقال اين تجارب و يافته‌ها در اختيار كشورهاي منطقه خصوصاً تاجيكستان، افغانستان و پاكستان اعلام کردیم.

در يايان اين نشست برنامه همکاری مشترک براي سال‌جاري به امضاء رحیم ساکی مديركل روابط بين الملل و پاركس نماينده يونيسف در تهران رسيد.

منبع: روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر


پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر