پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 2904
۲۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۳۰
اندازه متن
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران خبرداد:

لزوم فعال شدن سمن‌ها برای حل مشکلات معتادان پایتخت

سمن‌ها باید در این حوزه فعال‌تر شوند و شورای شهر در این راستا باید اقداماتی را انجام دهد. البته تا امروز به این موضوع کمتر توجه شده و فعال شدن مشارکت‌های اجتماعی باید مورد توجه قرار گیرد.
حجت نظری

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مشارکت مدیریت شهری با دولت برای حل مشکلات ناشی از حضور معتادان متجاهر در سطح پایتخت گفت: سمن‌ها و نهادهای اجتماعی باید در این حوزه فعال‌تر شوند.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از خبرگزاری آنا، حجت نظری درباره وضعیت حضور معتادان در پایتخت اظهار کرد: معضل حضور معتادان در پایتخت صرفا از سوی یک دستگاه یا نهاد اجرایی قابل حل نیست.

وی ادامه داد: یکی از دلایلی که تا به امروز این مشکل حل نشده، این است که شهرداری تصمیم داشته خود به تنهایی آن را حل کند و سایر نهادهای مسئول هم قصد داشتند به صورت مجزا به حل این مشکل بپردازند و این عامل اصلی ریشه کن نشدن حضور معتادان در سطح شهر است.

نظری با بیان اینکه شورای شهر و شهرداری تلاش می‌کند تا در این زمینه تعاملات خوبی با دولت داشته باشد، گفت: اگر همه نهادهای مسئول با یکدیگر همکاری کند این مشکل سریع‌تر مرتفع خواهد شد.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به مشارکت شهروندان در امور اجتماعی اضافه کرد: سمن‌ها باید در این حوزه فعال‌تر شوند و شورای شهر در این راستا باید اقداماتی را انجام دهد. البته تا امروز به این موضوع کمتر توجه شده و فعال شدن مشارکت‌های اجتماعی باید مورد توجه قرار گیرد.

 منبع: خبرگزاری آنا


پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر