پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 1849
۱۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۱
اندازه متن
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور خبر داد:

بودجه 3 میلیاردی معاونت زنان به بهزیستی برای توانمندسازی زنان بهبود یافته

معاونت امور زنان و خانواده با بهزیستی تفاهم نامه دارد. طی تفاهمی که با رئیس سازمان بهزیستی انجام دادیم مقرر شد این سه میلیارد تومان در زمینه توسعه مراکز توانمندسازی زنان بهبود یافته و گزارش اجرایی آن به معاونت ارائه شود.
شهیندخت مولاوردی

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور درباره اعطای بودجه 3 میلیاری به بهزیستی توضیحاتی ارایه کرد.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از خبرگزاری ایسنا، شهیندخت مولاوردی در حاشیه بازدید از نمایشگاه «هنر تدبیر» ، در خصوص موضوع سه میلیارد تومانی که از بودجه معاونت زنان به بهزیستی واگذار کرده بودند ، گفت: معاونت امور زنان و خانواده با بهزیستی تفاهم نامه دارد. طی تفاهمی که با رئیس سازمان بهزیستی انجام دادیم مقرر شد این سه میلیارد تومان در زمینه توسعه مراکز توانمندسازی زنان بهبود یافته و گزارش اجرایی آن به معاونت ارائه شود.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور درباره دستاوردهای حوزه زنان در دولت یازدهم گفت: ما در چارچوب وضعیتی که حوزه زنان را تحویل گرفتیم تمام تلاش خود را کردیم که در جهت ارتقای سرمایه اجتماعی زنان و خانواده به موفقیت‌هایی برسیم. با توجه به وضعیتی که این حوزه به ما تحویل داده شده بود تمام تلاشمان را برای ایجاد حساسیت و جلب توجه نسبت به مسائل، وضعیت و آسیب‌های حوزه زنان و خانواده به کار بستیم و تا حدود نسبتا زیادی توانستیم در این محور موفق باشیم.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور، با اشاره به این که آسیب‌های اجتماعی متولیان متعددی دارد گفت: ماموریت معاونت امور زنان و خانواده پیگیری وظایف ذاتی سایر دستگاه‌ها، هماهنگی و هم افزایی بین دستگاه‌های مختلف و ایجاد همکاری بین بخشی به ویژه با محوریت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است که در برنامه پنجم توسعه پیش‌بینی شده بود.مولاوردی با اشاره به حمایت از برنامه‌ها و طرح‌های ارائه شده توسط سازمان‌های مردم نهاد و حمایت از برنامه‌های علمی که در مراکز دانشگاهی برگزار شد گفت: با سازمان‌های مردم نهاد و مراکز علمی مشارکت و همکاری کردیم تا  سهم خود در زمینه زنان و خانواده  قدم برداریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر