پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 1756
۰۳ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۷
اندازه متن
معاون امور اجتماعی شهرداری خبر داد

فعال سازی 44 مرکز بهاران در پایتخت

هر یک از مناطق شهر تهران باید 2 مجموعه بهاران داشته باشند و در این مراکز نسبت به توانمند سازی افراد بهبودیافته اقدام شود/در صورتیکه معتادان بهبودیافته موردحمایت قرار نگیرندوبرای ایجاد اشتغال آنهابرنامه ریزی نشود، احتمال بازگشت آنها به اعتیاد وجود دارد.
عبداللهی

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: مقرر شده در تمام مناطق 22 گانه شهرداری تهران 2 مرکز بهاران دایر شود و در پایان این برنامه تعداد مراکز بهاران به 44 مرکز می رسد.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از خبرگزاری میزان، مجتبی عبداللهی گفت: راه اندازی مراکز بهاران در سراسر مناطق شهر تهران از جمله سیاست های شهرداری تهران بوده که تاکنون تا حدودی اجرایی شده است.

وی افزود: هر یک از مناطق شهر تهران باید 2 مجموعه بهاران داشته باشند و در این مراکز نسبت به توانمند سازی افراد بهبود یافته اقدام شود. 

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به توانمند سازی معتادان بهبود یافته اشاره کرد و گفت: در صورتی که معتادان بهبود یافته مورد حمایت قرار نگیرند و برای ایجاد اشتغال آنها برنامه ریزی نشود، احتمال بازگشت آنها به سمت اعتیاد بسیار زیاد است.

عبداللهی ادامه داد: در مراکز بهاران شهرداری تهران مقدمات حرفه آموزی افراد معتاد فراهم شده و آنها می توانند پس از طی دوره های در نظر گرفته، مشغول به کار شوند.

منبع: خبرگزاری میزان

پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر