پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 1737
۲۴ امرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۲۰
اندازه متن
معاون شهردار تهران در جمع خبرنگاران:

راه‌اندازی کمپ‌های جدید ترک اعتیاد

معاون شهردار تهران گفت: کمپ‌هایی را آماده و در اختیار ستاد مبارزه با مواد مخدر گذاشتیم البته مجددا خودمان کمپ‌هایی را با ظرفیت 1500 تا 2 هزار نفر آماده کرده‌ایم که با همکاری نیروی انتظامی آن را مدیریت می‌کنیم.
مجتبی عبداللهی

معاون شهردار تهران از راه اندازی کمپ‌های ترک اعتیادی با ظرفیت 1500 تا 2 هزار نفر  خبر داد و گفت:با همکاری نیروی انتظامی آنها را مدیریت می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از خبرگزاری فارس، مجتبی عبداللهی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در خصوص مسائل فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی چندین جلسه با استاندار تهران داشته‌ایم گفت: بحث اعتیاد،‌تکدی‌گری و سایر موضوعات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

معاون شهردار تهران در امور اجتماعی با بیان اینکه جلسات بی‌شماری در زمینه آسیب‌های اجتماعی در شهرداری تهران برگزار شده است،‌ گفت: یکی از اقدامات شهرداری آماده‌سازی کمپ‌های ترک اعتیاد و همچنین آماده‌سازی مراکز بهاران است.

وی با بیان اینکه در بحث اعتیاد اقداماتی صورت گرفته گفت:‌ کمپ‌هایی را آماده و در اختیار ستاد مبارزه با مواد مخدر گذاشتیم البته مجددا خودمان کمپ‌هایی را با ظرفیت 1500 تا 2 هزار نفر آماده کرده‌ایم که با همکاری نیروی انتظامی آن را مدیریت می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری فارس

پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر