پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 1307
۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۱۴
اندازه متن
مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران:

محله هرندی دیگر کلونی آسیب نیست

در واقع در هر محله‌ای کم یا زیاد تعدادی معتاد یافت می‌شود و نمی‌توان محله‌ای را نام برد که در آن هیچ معتادی وجود نداشته باشد و تنها می‌توانیم بگوییم که محله‌های زیادی در تهران وجود دارد که کلونی و لکه آسیب نیست.
هوشیار پارسیان

مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با اعلام اینکه محله هرندی دیگر کلونی آسیب نیست، یادآور شد: محله ۱۷ شهریور از قدیم کلونی کارتن خواب‌ها و معتادان بوده است. 

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از خبرگرای مهر، فرزاد هوشیار با بیان اینکه مردم منطقه هرندی باید در مورد آرام سازی و پاک سازی این منطقه نظر دهند، نه افراد دیگر، گفت: درواقع منطقه هرندی آرام سازی و پکسان سازی شده است و میزان رضایتمندی ساکنان محله مبین این موضوع است که خوشبختانه طبق ارزیابی‌های صورت گرفته، رضایت مردم منطقه هرندی از پاک سازی و آرام سازی منطقه بالاست. 

وی با اعلام اینکه ما دیگر در منطقه هرندی لکه آسیب نداریم، خاطر نشان کرد: ممکن است که تعداد محدودی معتاد در برخی نقاط محله وجود داشته باشند اما دیگر شاهد تجمع معتادان در این منطقه نیستیم. 

هوشیار در ادامه همین مطلب تصریح کرد: تعداد معتادان باقی مانده را رصد کردیم و نسبت به جذب و انتقال این افراد به مددسرا‌ها و سامان سرا‌ها اقداماتی صورت گرفته است. 

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های شهرداری تهران با اشاره به اینکه در تهران نمی‌توانیم محله‌ای بدون معتاد پیدا کنیم، گفت: در واقع در هر محله‌ای کم یا زیاد تعدادی معتاد یافت می‌شود و نمی‌توان محله‌ای را نام برد که در آن هیچ معتادی وجود نداشته باشد و تنها می‌توانیم بگوییم که محله‌های زیادی در تهران وجود دارد که کلونی و لکه آسیب نیست. 

وی با اعلام اینکه منطقه هرندی دیگر کلونی آسیب نیست تصریح کرد: همین جا اعلام می‌کنم که منطقه هرندی دیگر در سطح میدانی، کلونی آسیب نیست و تنها در داخل پلاک‌ها، تقریبا ۷۰ پلاک شناسایی شده قرمز داریم که نیازمند مداخلات اجتماعی، امنیتی، فرهنگی است تا از پلاک قرمز به پلاک زرد تبدیل شوند. 

هوشیار با تاکید بر این موضوع که محله ۱۷ شهریور پر معتاد نشده است، گفت: به هر حال محله ۱۷ شهریور به خصوص خیابان شهرستانی جزء لکه‌های آسیب منطقه ۱۲ است و از قدیم هم همین طور بوده است. 

مدیر عامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های شهرداری تهران با بیان اینکه طرح انضباط شهری هم زمان در تمام مناطق تهران اجرا می‌شود، خاطر نشان کرد: نمی‌توانیم مدعی شویم که معتادان از محله‌ای به محله دیگر کوچ کرده‌اند و درواقع محله ۱۷ شهریور از قدیم کلونی کارتن خوابی بوده است.


منبع: خبرگزاری مهر 

پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر