پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 1043
۲۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۹
اندازه متن
رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران خبر داد:

تشکیل ستاد توانمند سازی فقرا و محرومین به ریاست معاون اول رئیس جمهور

ستاد توانمند سازی فقرا و محرومین به ریاست معاون اول رئیس جمهور در برنامه ششم توسعه تشکیل می شود/ تشکیل این ستاد گام مهمی برای حمایت از زنان آسیب‌دیده و در نهایت توانمند‌سازی آنها خواهد بود/این ستاد زیرمجموعه شخص معاون اول رئیس جمهور هدایت شود.
دانشور

رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران از تشکیل ستاد توانمند سازی فقرا و محرومین به ریاست معاون اول رئیس جمهور در برنامه ششم توسعه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از خبرگزاری فارس، فاطمه دانشور ضمن تأکید بر این موضوع که بایستی همه دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی و غیردولتی به وظایف خود در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی و به ویژه کارتن‌خوابی و اعتیاد توجه داشته باشند، اظهار داشت: خوشبختانه طی چند ماه گذشته حساسیت خوبی از سوی مسئولان مربوطه به موضوع آسیب‌های اجتماعی ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم حساسیت ایجاد شده در بین مسئولان مقطعی نباشد و این حساسیت منجر به اجرای برنامه‌ها و طرح‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی شود.

دانشور در ادامه با اشاره به گسترش آسیب‌های اجتماعی در بین دختران و کودکان، بیان داشت: در حال حاضر محله هرندی به عنوان پایلوت انتخاب شده است که امیدواریم با کاهش آسیب‌های اجتماعی در این منطقه به سایر محلات و مناطق تهران توجه شود.

رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران در ادامه با اشاره به موافقت جهانگیری( معاون اول رئیس جمهور) در خصوص راه‌اندازی ستاد توانمندسازی فقرا و محرومین در برنامه ششم توسعه ،خاطر نشان کرد: در این زمینه جلساتی با معاون رئیس جمهور برگزار کردم  و قرار است این ستاد در برنامه ششم توسعه ایجاد شود.

وی با اشاره به اهمیت توجه مسئولان دولتی و غیردولتی به موضوع آسیب‌های اجتماعی در برنامه ششم توسعه بیان داشت:‌ تشکیل این ستاد گام مهمی برای حمایت از زنان آسیب‌دیده و در نهایت توانمند‌سازی آنها خواهد بود.

دانشور در پایان بیان داشت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است این ستاد زیرمجموعه شخص معاون اول رئیس جمهور هدایت شود.

منبع: خبرگزاری فارس

پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر