پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 969
۰۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۵۹
اندازه متن

سردار ساجدی نیا از وجود 38 پاتوق و محل اجتماع معتادان متجاهر در تهران خبر داد

مجموعه پلیس پایتخت آمادگی دارد ظرف مدت یک هفته 97 درصد از معتادان متجاهر و کارتن خواب های سطح شهر را جمع آوری کند/بسیاری از معتادان پس از دستگیری و گذراندن دوران حضور در کمپ های درمانی، دوباره به این پاتوق ها بازگشته و شروع به مصرف مواد می کنند.
سردار ساجدی نیا

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه 38 پاتوق و محل اجتماع معتادان متجاهر و کارتن خواب در سطح شهر تهران وجود دارد گفت: پاکسازی 37 مکان از این پاتوق ها معادل دو سوم معتادان و آسیب های اجتماعی موجود در محله هرندی پایتخت است.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از خبرگزاری ایرنا،سردار حسین ساجدی نیا روز سه شنبه با حضور در دویست و یازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر و ارائه گزارشی در خصوص وضعیت محله هرندی، بر اعلام آمادگی پلیس برای جمع آوری و برخورد با معتادان متجاهر و کارتن های خواب های این محله و دیگر مناطق پایتخت تاکید کرد و افزود: درهمین ارتباط شاهد موفقیت ویژه پلیس تهران بزرگ در خصوص جمع آوری و برخورد با عرضه کنندگان موادمخدر و معتادان متجاهر هستیم.
وی با بیان اینکه معضل محله هرندی به بیش از 14 سال گذشته بر می گردد، تصریح کرد: وضعیت این محله هر سال بدتر از سال قبل می شود.
رییس پلیس تهران بزرگ تاکید کرد: پلیس در پنج سال گذشته در 23 طرح و اقدام گسترده را برای برخورد با معضل اعتیاد در سطح بوستان های شهر تهران انجام داده است.
وی گفت: بسیاری از معتادان پس از دستگیری و گذراندن دوران حضور در کمپ های درمانی، دوباره به این پاتوق ها بازگشته و شروع به مصرف مواد می کنند.
سردار ساجدی نیا افزود: براساس برآوردهای پلیس، شهر تهران 16 هزار معتاد متجاهر دارد که یک هزار و 50 نفر آنها زن هستند.
وی خاطر نشان کرد: مجموعه پلیس پایتخت آمادگی دارد ظرف مدت یک هفته 97 درصد از معتادان متجاهر و کارتن خواب های سطح شهر را جمع آوری کند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ همچنین به آمار کشف موادمخدر در چند هفته اخیر اشاره کرد و گفت: در بحث مبارزه با قاچاق، طی سال جاری حدود 12 تن انواع مواد مخدر در تهران کشف و ضبط شده است.
وی افزود: در دو روز گذشته نیز یک تن انواع مواد مخدر در مرکز شهر تهران کشف و ضبط شده است.
سردار ساجدی نیا با بیان اینکه در کشف مواد مخدر نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته ایم تصریح کرد: در طول پنج ساله گذشته و در طی عملیات های مختلف نیروی انتظامی تهران بزرگ شش شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 منبع: خبرگزاری ایرنا

پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر