پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 959
۰۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۵
اندازه متن
معاون پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی اعلام کرد:

اجرای دستورالعمل جدید مراکز اقامتی معتادان در صورت تصویب

معاون پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی می گوید که ارزیابی مراکز اقامتی میان مدت به اتمام رسیده و داده های آن استخراج شده است.
محسن روشن پژوه

معاون پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی از بازنگری دستورالعمل و پروتکل مراکز اقامتی معتادان در کشور خبر داد و گفت: در صورت تصویب این پروتکل،بلافاصله به مرحله اجرا خواهد رسید.

 به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از خبرگزاری میزان، محسن روشن پژوه با بیان این مطلب که ارزیابی مراکز اقامتی میان مدت به اتمام رسیده است، اظهار کرد: داده های این ارزیابی استخراج شده است، به طوری که نشست هم اندیشی و مشورتی با صاحب نظران تشکلات غیر دولتی فعال، نمایندگان این مراکز، کارشناسان، نمایندگان ستاد مواد مخدر و مدیران کل استان‌ها برگزار شد.

وی در ادامه با بیان این مطلب که چارچوب‌های ارتقاء مراکز طراحی شده است، افزود: الگوی ارتقاء یافته پروتکل (ماده 15) این نشست به زودی به مراکز ابلاغ خواهد شد. 

معاون سازمان بهزیستی با اشاره به این مطلب که اصلاح این پروتکل توسط ستاد مبارزه با مواد مخدر تصویب خواهد شد، گفت: بلافاصله پس از تصویب این طرح، به مرحله اجرا خواهد رسید.

وی در خاتمه با بیان این مطلب که یکی از اولویت‌های بهزیستی ارتقاء مداخلات در درمان اعتیاد است، گفت: در این راستا مراکز اقامتی معتادان مورد ارزیابی و پس از استخراج آن بازنگری پروتکل در دستور کار قرار گرفت که در این راستا نیز اقداماتی صورت گرفته که در تلاشیم هرچه سریع تر به مرحله اجرا در آید.

منبع: خبرگزاری میزان


پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر