پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 936
۲۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۵
اندازه متن
مدیرکل دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی بهزیستی کشور مطرح کرد:

تمرکز مدیریت یکپارچه شهری در حوزه اجتماعی/ حمایت از آسیب دیدگان

سازمان بهزیستی اعتقاد ویژه‌ای به مدیریت یکپارچه در حوزه اجتماعی و کاهش آسیب‌ها دارد/در تمام دنیا خدمات اجتماعی به صورت مدیریت متمرکز ارائه می‌شود و ما می‌توانیم از تجارب سایر کشورها استفاده کنیم.
ولی الله نصر

مدیرکل دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به تمرکز مدیریت یکپارچه شهری در حوزه اجتماعی،گفت: در این بخش تمامی دستگاه‌ها بایستی به وظایف خود در قبال حمایت از آسیب دیدگان عمل کنند.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از خبرگزاری فارس، ولی‌الله نصر با اشاره به متمرکز شدن مدیریت یکپارچه شهری در حوزه اجتماعی، اظهار داشت:‌ سازمان بهزیستی  اعتقاد ویژه‌ای به مدیریت یکپارچه در حوزه اجتماعی و کاهش آسیب‌ها دارد.

وی تصریح کرد: در تمام دنیا خدمات اجتماعی به صورت مدیریت متمرکز ارائه می‌شود و ما می‌توانیم از تجارب سایر کشورها استفاده کنیم.

نصر با برشمردن آسیب‌های اجتماعی در کلانشهرها و به ویژه تهران، خاطر نشان کرد: افزایش متکدیان، کارتن‌خواب‌ها، اعتیاد و ... از جمله آسیب‌هایی است که اگر در اسرع وقت به آن رسیدگی نشود در آینده با مشکلات بیشتری مواجه خواهیم شد و به همین جهت بایستی سیاست‌های متناسب در برخورد با آسیب‌های اجتماعی در نظر گرفته شود.

مدیرکل امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به ظرفیت پتانسیل NGO‌ها و سازمان‌های غیردولتی خاطر نشان کرد: ما باید از این پتانسیل برای کنترل آسیب‌های اجتماعی استفاده کنیم و در واقع یک هسته متمرکز با مشارکت مردم راه‌اندازی کنیم.

وی با بیان اینکه برای کنترل آسیب‌های اجتماعی دستگاه‌های محتلف از جمله وزارت آموزش و پرورش، وزارت بهداشت، رفاه، کشور و ... بایستی همکاری کنند، گفت: هر یک از این دستگاه‌ها وظایفی را در بخش اجتماعی به عهده دارند که می‌طلبد که به وظایف خود عمل کنند.

وی در پایان از آمادگی سازمان بهزیستی کشور در سطح کلان جهت اجرای پروژه هرندی با همکاری مدیریت شهری خبر داد.

منبع: خبرگزاری فارس

پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر