پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 933
۲۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۳:۰۰
اندازه متن
فرمانده مرزبانی ناجا خبر داد

کشف بیش از 2 تن مواد مخدر در جنوب شرق کشور/اعتراض رسمی به مرزبانان پاکستان و افغانستان

ماموران در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی موفق به انهدام این باند و کشف 2 هزار و 13 کیلو و 550 گرم مواد مخدر شامل یک تن و 672 کیلو و 850 گرم تریاک، 141 کیلو و 600 گرم هروئین، 78 کیلو و 650گرم پودر حشیش و 120 کیلو و 450 گرم حشیش شدند.
سرتیپ ‌پاسدار قاسم رضایی

فرمانده مرزبانی ناجا از انهدام دو باند بزرگ قاچاق مواد مخدر و کشف بیش از 2 هزار کیلو گرم مواد افیونی در مرز جنوب شرقی کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از خبرگزاری فارس،سرتیپ ‌پاسدار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا در تشریح این خبر گفت: مرزداران هنگ مرزی زاهدان با کمک های اطلاعاتی مرزنشینان، از قصد یک باند قاچاق مواد مخدر برای ورود مقادیر زیادی مواد افیونی به کشور مطلع شدند و با آمادگی و تجهیزات کامل به تشدید پوشش نوار مرزی پرداخته و  به محض ورود قاچاقچیان به کشور با آنان درگیر شدند.

وی افزود: ماموران در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی موفق به انهدام این باند و کشف 2 هزار و 13 کیلو و 550 گرم مواد مخدر شامل یک تن و 672 کیلو و 850 گرم تریاک، 141 کیلو و 600 گرم هروئین، 78 کیلو و 650گرم پودر حشیش و 120 کیلو و 450 گرم حشیش شدند.

فرمانده مرزبانی ناجا بیان کرد: مرزداران هنگ مرزی زابل هم در عملیات دیگری با انهدام یک باند قاچاق مواد افیونی، 20 کیلو گرم تریاک و 4 کیلو گرم هروئین را کشف کردند.

این مقام عالی رتبه مرزبانی ناجا گفت: با توجه به اینکه سوداگران مرگ از طریق خاک پاکستان و افغانستان وارد کشورمان شده بودند اعتراض رسمی مرزبانان کشورمان به مرزبانان پاکستان و افغانستان اعلام شد تا با کنترل بیشتر از فعالیت و ورود قاچاقچیان از طریق مرزهای کشورشان به خاک ایران به صورت جدی تری جلوگیری کنند.

 منبع: خبرگزاری فارس


پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر