پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 897
۱۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۳
اندازه متن
رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران تأکید کرد:

تدوین سند علمی و تخصصی در محله هرندی صرف نظر از هرگونه تصمیم احساسی

متأسفانه زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی در حوزه اعتیاد و کارتن‌خوابی از جمله مشکلاتی است که ما در کلانشهر تهران با آن روبه‌رو هستیم و در صورتی که به موقع به این آسیب‌ها پرداخته نشود قطعاً در آینده با مشکلات جدی‌تر روبه‌رو خواهیم بود.
فاطمه دانشور

رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران ضمن تأکید بر توجه دستگاه‌های مختلف جهت جلوگیری از گسترش آسیب‌های اجتماعی گفت: شهرداری تهران برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در محله هرندی نیاز به یک سند علمی و تخصصی دارد.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از خبرگزاری فارس، فاطمه دانشور با اشاره به هشدارهای داده شده در خصوص بروز آسیب‌های اجتماعی و به ویژه اعتیاد زنان اظهار داشت: اگر چه در این زمینه دستگاه‌های متولی حساسیت‌هایی را پیدا کرده‌اند اما این کافی نیست.

وی تصریح کرد: متأسفانه زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی در حوزه اعتیاد و کارتن‌خوابی از جمله مشکلاتی است که ما در کلانشهر تهران با آن روبه‌رو هستیم و در صورتی که به موقع به این آسیب‌ها پرداخته نشود قطعاً در آینده با مشکلات جدی‌تر روبه‌رو خواهیم بود.

وی با اشاره به تذکرات خود در هفته‌های اخیر مبنی بر توسعه آسیب‌های اجتماعی و به ویژه فروش کودکان در شهر گفت: در این زمینه گزارشاتی آماده شده است که به زودی در اختیار مسئولان مربوطه قرار خواهد گرفت که امیدواریم تمهیدات لازم برای بزطرف کردن آسیب‌های اجتماعی در نظر گرفته شود.

رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به گزارشات شهرداری تهران در خصوص آسیب‌های اجتماعی در محله هرندی گفت:‌ در این زمینه معاونان قالیباف با حضور در صحن علنی شورا گزارشاتی را ارائه کرده‌اند که امیدواریم در آینده نزدیک با یک برنامه دقیق و مدون و تهیه سندی راهبردی مشکلات به وجود آمده در این منطقه برطرف شود.

منبع: خبرگزاری فارس


پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر