پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 756
۲۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۱
اندازه متن
سرپرست اداره پیشگیری های امنیتی دادگستری کل استان سیستان و بلوچستان:

اتخاذ رویکرد پیشگیرانه در مهار و کنترل پدیده قاچاق مواد مخدر/ اجرای طرح‌های پاکسازی مناطق آلوده در دستور کار

برنامه‌های مرتبط با عملیاتی کردن مراقبت‌های بعد از خروج معتادین گامی موثر در راستای توانمندسازی معتادین و پیشگیری از بازگشت مجدد به چرخه اعتیاد است/ با رویکرد عملیاتی اجرای طرح‌های پاکسازی مناطق آلوده و جمع‌آوری خرده فروشان موادمخدر تسریع یابد.
مواد

سرپرست اداره پیشگیری های امنیتی دادگستری کل استان سیستان و بلوچستان گفت: «با اتخاذ برنامه‌های مستمر و اجرای طرح‌های پاکسازی مناطق آلوده و جمع آوری خرده فروشان، مهار و کنترل مواد مخدر تسریع می‌یابد.»

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد (ادنا) و به نقل از خبرگزاری میزان ، غلامرضا باغ شیرین ، در ارتباط با برنامه‌های مصوب سال جاری معاونت در حوزه اعتیاد و موادمخدر گفت: «در تدوین این برنامه‌ها به آسیب شناسی حوزه اعتیاد و سوء مصرف مواد مخدر به صورت تخصصی پرداخته شده است. »

وی ادامه داد:« در نشست‌های کارگروه پیشگیری از تولید و توزیع مواد مخدر در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان پدیده قاچاق موادمخدر نیز مورد بررسی و با رویکرد پیشگیرانه سعی در مهار و کنترل آن می‌شود. »

باغ‌شیرین تصریح کرد:« برنامه‌های مرتبط با عملیاتی کردن مراقبت‌های بعد از خروج معتادین گامی موثر در راستای توانمندسازی معتادین و پیشگیری از بازگشت مجدد به چرخه اعتیاد است. »

سرپرست اداره پیشگیری‌های امنیتی دادگستری کل استان سیستان و بلوچستان ابراز امیدواری کرد با اتخاذ برنامه‌های مستمر و رویکرد عملیاتی اجرای طرح‌های پاکسازی مناطق آلوده و جمع‌آوری خرده فروشان موادمخدر تسریع یابد.

منبع :خبرگزاری میزان

پایان پیام
بازنشر
نظرات (1)
حسن رفیعی | ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۲
0 0
برنامه‌های مستمر و رویکرد عملیاتی اجرای طرح‌های پاکسازی مناطق آلوده و جمع‌آوری خرده فروشان موادمخدر تسریع یابد.
ارسال نظر