پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 731
۲۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۱
اندازه متن

بررسی «طرح محله هرندی» در شورا با حضور قالیباف

محمدباقر قالیباف صبح امروز سه شنبه با حضور در صد و نود و چهارمین جلسه رسمی چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران طرح ارتقاء کیفیت زندگی در مرکز تاریخی تهران واقع در منطقه 22 شهرداری تهران را تشریح کرد.
قالیباف شهردار تهران

شهردار تهران صبح امروز با حضور در شورای شهر طرح ارتقای کیفیت زندگی در محله هرندی را به شورا آورد.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد (ادنا) و به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، محمدباقر قالیباف صبح امروز سه شنبه با حضور در صد و نود و چهارمین جلسه رسمی چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران طرح ارتقاء کیفیت زندگی در مرکز تاریخی تهران واقع در منطقه 22 شهرداری تهران را تشریح کرد.

وی که به همراه اکثر معاونان خود اعم از پشمچی‌زاده معاون شهرسازی، عبداللهی معاون خدمات شهری، امرودی معاون فرهنگی، تشکری هاشمی معاون حمل و نقل و گودرزی معاون مالی خود در این جلسه شرکت کرده طرح ارتقاء کیفیت زندگی در محله هرندی را تشریح کرد.

در حالی معاونین شهردار در این جلسه حضور چشمگیری دارند که عابد ملکی شهردار منطقه 12، علیزاده رئیس سازمان زیباسازی، هوشیار رئیس سازمان رفاه،‌علیزاده رئیس سازمان زیباسازی و جمعی دیگر از کارمندان شهرداری در این نشست حضور دارند.

همچنین قرار است پس از نطق پیش از دستور ولی الله شجاع پوریان، لایحه آیین نامه شورای عالی هماهنگی فرهنگی،‌اجتماعی،‌هنری و ورزشی شهرداری تهران و همچنین لایحه برنامه عملیاتی کاهش آلودگی صوتی در شهر تهران مورد بررسی قرار گیرد.

منبع : خبرگزاری ایسنا 


پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر