پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 657
۱۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۷
اندازه متن
فرمانده نیروی انتظامی:

گزارش فرمانده نيروی انتظامی به رؤسای قوا درباره معتادان متجاهر

درباره وضع معتادان متجاهر در شهرها،‌ محلات، بزرگراهها و بوستانها به رؤسای قوا و شورای امنیت ملی گزارش کامل دادیم/ امیدواریم اردوگاهها و کمپهای معتادان متجاهر زودتر آماده شود تا در سریعترین زمان ممکن آنان را به اردوگاهها منتقل کنیم.
سردار سرتیپ اشتری فرمانده نیروی انتظامی

فرمانده نیروی انتظامی گفت: «گزارشی مبسوط به رؤسای قوا و شورای عالی امنیت ملی درباره معتادان متجاهر نوشته ایم. »

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد (ادنا) و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سردار سرتیپ اشتری در بازدید از مرکز 197 ناجا در جمع خبرنگاران افزود: «درباره وضع معتادان متجاهر در شهرها،‌ محلات، بزرگراهها و بوستانها به رؤسای قوا و شورای امنیت ملی گزارش کامل دادیم تا بتوانیم با پیگیری ها در این باره اقدام کنیم. »

وی گفت: «امیدواریم با این پیگیری ها اردوگاهها و کمپهای معتادان متجاهر زودتر آماده شود تا در سریعترین زمان ممکن آنان را جمع آوری و به اردوگاهها منتقل کنیم. »

سرتیپ اشتری همچنین مبارزه با مواد مخدر را از اولویتهای این نیرو دانست و گفت: «مطمئناً‌ در کنار برخورد با قاچاقچیان بزرگ مواد مخدر قاچاقچیان خرد را نیز فراموش نکرده ایم.»

وی در ادامه بر حمایت و پشتیبانی این نیرو از آمران به معروف و ناهیان از منکر تأکید کرد و افزود: «البته آمران به معروف نیز تنها باید به صورت زبانی امر به معروف و نهی از منکر کنند و با ستاد احیاء امر به معروف همکاری داشته باشند اما اگر مورد تعرض قرار گیرند با مراجعه به مراکز پلیس، خاطیان را دستگیر و به مراجع قضایی معرفی خواهیم کرد. »

سردار اشتری افزود: «برای تأمین امنیت اخلاقی و فرهنگی تنها نیروی انتظامی متولی نیست بلکه شورای عالی انقلاب فرهنگی 26 دستگاه را متولی این مهم کرده که یکی از آنان ناجاست.»

وی گفت: «امیدواریم سایر دستگاهها نیز به وظایف خود که شورای عالی انقلاب فرهنگی برای آنان مشخص کرده عمل کنند.»

سرتیپ اشتری درباره برخورد نیروی انتظامی با اراذل و اوباش افزود:« اراذل و اوباش هر جایی که باشند در صورت ارسال گزارش به پلیس معمولاً‌ تلاش می کنیم طی یک ساعت آنان را دستگیر کنیم.»

منبع : خبرگزاری صدا و سیما


پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر