پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 381
۰۲ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۹
اندازه متن
معاون سازمان بهزیستی:

بازنگری دستورالعمل و پروتکل مراکز اقامتی معتادان در کشور/ اجرای فاز دوم ارزیابی عملکرد مراکز از هفته آینده

معاون پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی از بازنگری دستورالعمل و پروتکل مراکز اقامتی معتادان در کشور خبر داد و گفت: «فاز دوم ارزیابی عملکرد یک‌هزار مرکز اقامتی میان مدت معتادان در کشور با هدف ارتقاء خدمات به این گروه از هفته آینده خبر داد.»
محسن روشن پژوه ،معاون پیشگیری و درمان سازمان بهزیس

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد(ادنا) و به نقل از خبرگزاری میزان ، محسن روشن‌پژوه، درباره تعداد مراکز اقامتی میان‌مدت درمان اعتیاد در کشور اظهار کرد: بیش از یک‌هزار مرکز ارائه خدمات درمان اقامتی تحت عنوان مراکز اقامتی درمان میان مدت در کشور فعالیت می‌‎کنند.

وی در ادامه با بیان این مطلب که فاز اول ارزیابی این مراکز به اتمام رسیده است، افزود: یکی از اولویت‌های بهزیستی ارتقاء مداخلات حوزه‌های مختلف در درمان اعتیاد است. بر این اساس طرح ارزیابی مراکزی که خدمات میان‌مدت ارائه می‌کنند در دستور کار قرار دارد تا نقاط ضعف شناسایی و برطرف شود.

روشن‌پژوه با اشاره به این مطلب که نقاط ضعف در فاز اول شناسایی شده است، گفت: دستوالعمل و پروتکل این مراکز مورد بازبینی قرار گرفت.

معاون پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی در خاتمه به اجرای فاز دوم  در ارزیابی عملکرد یک‌هزار مرکز اقامتی میان مدت معتادان در کشور اشاره کرد و گفت: فاز دوم این طرح از هفته آینده آغاز خواهد شد.

منبع : خبرگزاری میزان 


پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر