پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 363
۳۱ امرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۸
اندازه متن
برای آماده‌سازی بیانیه گروه مأمور سازمان‌های غیردولتی و فعالان اجتماعی حوزه کاهش تقاضا:

اولین کارگاه مشورتی 2016 UNGASS در تهران برگزار شد

اولین کارگاه مشورتی برای آماده‌سازی بیانیه گروه مأمور سازمان‌های غیردولتی و فعالان اجتماعی حوزه کاهش تقاضا در 2016 UNGASS با حضور 80 نفر از کارشناسان حوزه اعتیاد و نمایندگان سازمان‌های مردم‌نهاد در تهران برگزار شد.
اولین کارگاه مشورتی برای آماده‌سازی بیانیه گروه مأ

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اعتیاد (ادنا)، در این کارگاه آموزشی دکتر علی هاشمی، رئیس کمیته مستقل مبارزه با مواد مخدر مجمع تشخیص مصلحت نظام و دکتر عمران رزاقی، رئیس بیمارستان روزبه و عضو هیات علمی دانشگاه تهران و کارشناس حوزه اعتیاد سخنرانی کردند.

سپس حاضران با کمک تسهیل گران کارگاه، دکتر عمران رزاقی و دكتر گلاره مستشاري كارشناس ارشد كاهش تقاضاي مواد در دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل در ايران، در گروه‌های چند نفره نظرات و پیشنهادات شان را در حوزه سیاست‌گذاری‌های مواد مخدر در کشور و کاهش تقاضا مطرح کردند. این کارگاه آموزشی از ساعت 8:30 صبح تا 5 بعد از ظهر ادامه داشت.

لازم به ذکر است در دو هفته آینده کارگاه‌های مشابهی در کشورهای افغانستان، پاکستان و تاجیکستان  هم برای جمع‌آوری نظرات سازمان‌های غیردولتی و کارشناسان حوزه مواد مخدر برای ارائه در 2016 UNGASS برگزار می‌شود.


پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر