پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 2651
۳۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۳۰
اندازه متن
قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور اعلام کرد:

اعتبار 1500میلیاردی برای مبارزه و درمان اعتیاد در کشور

در بحث اعتیاد پس از درمان باید زمینه اشتغال را برای بازگشت سالم این افراد به جامعه فراهم کرد و موضوع زنان معتاد نیز بصورت ویژه دنبال شود.
مویدی

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور اعلام کرد که امسال یکهزارو500 میلیارد تومان اعتبار در بخش مقابله با قاچاق مواد مخدر و درمان اعتیاد اختصاص یافت که بیانگر نگاه ویژه دولت به این بخش است.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از خبرگزاری ایرنا، سردارعلی مویدی در نشست شورای مواد مخدر استان البرز افزود: امروز در دولت ' تدبیر و امید' تابلوی شفاف برای مبارزه و کنترل اعتیاد تعریف شده است .
وی تاکید کرد: در بحث اعتیاد پس از درمان باید زمینه اشتغال را برای بازگشت سالم این افراد به جامعه فراهم کرد و موضوع زنان معتاد نیز بصورت ویژه دنبال شود.
وی به مشکلات استان البرز در باب مقابله با اعتیاد پرداخت و گفت: این استان به علت نداشتن برخی از زیر ساخت ها ، جمعیت بالا و نزدیکی به پایتخت از مهمترین موضوعاتی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
وی ادامه داد: دربخش پیشگیری از مواد مخدر دراستان البرز نهایت همکاری را داریم و درحوزه درمان اعتیاد نیز آماده حمایت بیشتر هستیم.
وی با قدردانی از تلاش های مثمرثمر استاندار البرز و سایردستگاه های اجرایی دربحث اجرای طرح های مبارزه با مواد مخدر افزود: علاوه بر موضوع اعتیاد درسایر موضوعات از جمله مباحث امنیتی ، اجتماعی دو استان البرز و تهران به مسایل گره خورده دارند .
وی گفت: اگر در تهران یک نسخه برای کنترل اعتیادپیچیده می شود شبیه به آن در البرز باید درنظر گرفته شود.
وی اضافه کرد: البته این مهم بستگی به استقبال و مدیریت استان دارد و با توجه به اینکه اعتیاد یک پدیده ای است از مساله گذشته تبدیل به معضل شده و دنیا را هم دچار مشکل کرده باید توجه ویژه ای به این موضوع مهم اجتماعی داشت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر