پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 2643
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۵
اندازه متن
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران:

ظرفیت مراکز نگهداری و درمان معتادان متجاهر در استان تهران به هشت هزار نفر رسیده است

موضوع نگهداری از معتادان متجاهر تا ظرفیت 2 هزار نفر از سوی شهرداری، راه اندازی مرکز فوریت های خدمات اجتماعی شهر تهران و غربالگری و تفکیک معتادان در حال پیگیری و انجام است.
جمع آوری معتادان متجاهر

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران با اشاره به جمع آوری حدود 20 هزار معتاد متجاهر در این استان گفت: ظرفیت نگهداری و درمان این افراد به 8 هزار نفر رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از خبرگزاری ایرنا، محمدعلی اسدی در حاشیه جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد:ظرفیت نگهداری و درمان معتادان متجاهر در سال 95، 4 هزار و 500 نفر بود.
وی گفت: امسال با سرمایه گذاری که توسط دولت صورت گرفته می توان به 8 هزار نفر به صورت همزمان خدمات رسانی کرد اما این کافی نیست و از مراکز بهداشتی و درمانی می خواهیم که ما را در این زمینه یاری کنند.
اسدی افزود: موضوع نگهداری از معتادان متجاهر تا ظرفیت 2 هزار نفر از سوی شهرداری، راه اندازی مرکز فوریت های خدمات اجتماعی شهر تهران و غربالگری و تفکیک معتادان در حال پیگیری و انجام است. 
وی گفت: ما از سایر نهادهای متولی تقاضا داریم که با ایجاد مراکز نقاهتگاه بیماران صعب العلاج معتاد، از این افراد نگهداری کنند.
اسدی خاطرنشان کرد: اینکه چه نهادی باید مسئولیت این امر را به عهده بگیرد، ما تعیین نمی کنیم.
جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران با حضور محسن همدانی معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران، علی اصغر ناصربخت معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار و اعضای شورا در استانداری تهران برگزار شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر