پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 2528
۲۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۰۲
اندازه متن

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدرناجا از اجرای طرح حاشیه امن در500متری مدارس خبرداد

ایجاد 16مرکز مشاوره درحوزه پیشگیری از اعتیاد در کنار دیگر مراکز مشاوره در حوزه اجتماعی و 650 دایره مشاوره در کلانتری ها و حضور کارشناسان پلیس در حوزه مواد مخدر در مدارس، مجامع، مساجد و تولیدات رسانه ای از اقدامات پیشگیرانه پلیس درحوزه مواد مخدر است.
محمد مسعود زاهدیان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از اجرای طرح حاشیه امن 500 متری مدارس خبر داد و گفت: بنا بربرنامه ریزی های صورت گرفته و با همکاری آموزش و پرورش، در صدد اجرای این گونه طرح های مستمر در مدارس هستیم.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از خبرگزاری ایرنا، سردارمحمد مسعود زاهدیان درنشست هم اندیشی وهم افزایی مسئولان آموزش همگانی معاونت ها و پلیس های تخصصی ستاد ناجا که به میزبانی پلیس مبارزه با مواد مخدر برگزار شد، با اشاره به راه اندازی مراکز مشاوره ای پیشگیری از اعتیاد توسط معاونت اجتماعی، افزود: این مراکز ظرفیت بسیار مطلوبی در کمک به خانواده های گرفتار و کاهش معضل اعتیاد دارد.
این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: ایجاد 16مرکز مشاوره درحوزه پیشگیری از اعتیاد در کنار دیگر مراکز مشاوره در حوزه اجتماعی و 650 دایره مشاوره در کلانتری ها و حضور کارشناسان پلیس در حوزه مواد مخدر در مدارس، مجامع، مساجد و تولیدات رسانه ای از اقدامات پیشگیرانه پلیس درحوزه مواد مخدر است.
وی با اشاره به اهمیت و نقش آموزش همگاهی در پیشگیری از اعتیاد و کاهش آسیب های این معضل خانمان سوز، بیان داشت: خانواده و محیط های آموزشی و عمومی در راستای پیشگیری از اعتیاد و آموزش های مربوط به این حوزه، می توانند نقش آفرین باشند.

 منبع: خبرگزاری ایرنا

پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر