پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 2386
۱۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۳
اندازه متن
در ۲۴ ساعت گذشته اتفاق افتاد؛

پاکسازی معابر و بزرگراه های پایتخت از وجود معتادان متجاهر

پلیس آمادگی آن را دارد که در اسرع وقت و در کمترین زمان چهره شهر را از معتادان متجاهر پاک کند؛ البته این امر نیازمند همکاری دستگاه‌های مختلف برای نگهداری و درمان این افراد است.
جمع اوری معتادان متجاهر

معاون اجتماعی پلیس پایتخت از اجرای عملیات ضربتی پلیس مبارزه با مواد مخدر برای جمع آوری معتادان متجاهر از حاشیه بزرگراه ها خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از خبرگزاری مهر، سرهنگ مراد مرادی گفت: در این طرح ۲۵۰ معتاد متجاهر از سطح شهر تهران و به ویژه شبکه بزرگراهی جمع‌آوری شدند.

وی افزود: در راستای مبارزه با معتادان متجاهر طرح پاکسازی شهر از معتادان متجاهر در سطح شهر تهران و به ویژه شبکه بزرگراهی در ۲۴ ساعت گذشته کلید خورد.

معاون اجتماعی پلیس پایتخت، گفت: با تلاش مأموران پلیس ۲۵۰ معتاد متجاهر دستگیر و برای درمان و نگهداری به مراکز مربوطه ارجاع شده‌اند. 

سرهنگ مرادی با بیان این مطلب که جمع‌آوری معتادان متجاهر از سطح شهر همواره خواسته مردم از پلیس بوده، خاطرنشان کرد: پلیس آمادگی آن را دارد که در اسرع وقت و در کمترین زمان چهره شهر را از معتادان متجاهر پاک کند؛ البته این امر نیازمند همکاری دستگاه‌های مختلف برای نگهداری و درمان این افراد است.

منبع: خبرگزاری مهر

پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر