پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 2372
۰۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۱۱
اندازه متن
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور خبر داد:

اجرای طرح کنترل آسیب‌های اجتماعی تهران

یکی از برنامه‌های که در دستور کار سازمان بهزیستی و به ویژه معاونت اجتماعی سازمان قرار گرفته شده اجرای برنامه ها در حوزه کاهش آسیب است. در این طرح به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی و کنترل آن هستیم که به زودی در تهران اجرا و سایر استان ها اجرا خواهد شد.
حبیب الله مسعودی فرید

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از اجرای طرح نظام ارائه خدمات اجتماعی با هدف کنترل آسیب های اجتماعی در شهر ها و به ویژه تهران خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از خبرگزاری تسنیم، حبیب الله مسعوی فرید با اشاره به برنامه ریزی معاونت اجتماعی بهزیستی کشور در 6 ماه دوم سال جاری، اظهار کرد: در این زمینه طرح‌های با هدف حمایت از خانواده‌های آسیب دیده، کنترل آسیب‌های اجتماعی و ... پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های که به طور جدی در دستور کار سازمان بهزیستی و به ویژه معاونت اجتماعی سازمان قرار گرفته شده اجرای برنامه ها در حوزه کاهش آسیب است.

فرید با اشاره به کنترل آسیب‌های اجتماعی در شهر ها و کلان شهرها بیان کرد: در این زمینه تمهیداتی در نظر گرفته شده است که از آن جمله می‌توان اجرای طرح نظام ارائه خدمات اجتماعی اشاره کرد.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور بیان کرد: در این طرح به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی و کنترل آن هستیم که به زودی در تهران اجرا و سایر استان ها اجرا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر