پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 2270
۱۰ امرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۰۰
اندازه متن
منتظرالمهدی خبر داد:

بی طرفی پلیس در طرح فروش مواد مخدر دولتی

باید منتظر عکس‌العمل نمایندگان مجلس شورای اسلامی نسبت به طرح فروش مواد مخدر دولتی بمانیم و در صورت تأیید نهایی این طرح، پلیس می بایست تصمیم های تصویب شده را اجرا کند.
منتظرالمهدی

معاون اجتماعی نیروی انتظامی گفت: باید منتظر عکس‌العمل نمایندگان مجلس شورای اسلامی نسبت به طرح فروش مواد مخدر دولتی بمانیم و در صورت تأیید نهایی این طرح، پلیس می بایست تصمیم های تصویب شده را اجرا کند.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از خبرگزاری میزان، سعید منتظرالمهدی در خصوص طرح فروش مواد مخدر دولتی گفت: در حال حاضر پلیس در این مورد نمی‌تواند اظهار نظری داشته باشد تا این طرح به‌طور کامل در مجلس شورای اسلامی تصویب شود.

وی افزود:‌ طبق ماده ۱۵ قانون مبارزه با مواد مخدر بحث درمان در اعتیاد از اهمیت بالایی برخوردار است براین اساس با اهمیت به درمان معتادان در راستای اجرای این ماده می‌توان اقداماتی نظیر قطع ارتباط قاچاقچیان و مصرف‌کنندگان در جامعه را رقم زد و می‌تواند تأثیرات خوبی در حوزه کاهش اعتیاد و مبارزه با آن داشته باشد.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: باید منتظر عکس‌العمل نمایندگان مجلس شورای اسلامی نسبت به طرح فروش مواد مخدر دولتی بمانیم و در صورت تأیید نهایی این طرح، پلیس می بایست تصمیم های تصویب شده را اجرا کند.

وی در خصوص برخورد نیروی انتظامی با عاملین کاشت و پرورش گل در مزارع خود  اذعان داشت: یکی از وظایف نیروی انتظامی مبارزه با مواد مخدر و مقابله با سوداگران است که این امر در قالب کشت، توزیع و ترانزیت مواد مخدر اعمال می‌شود.

منتظرالمهدی یادآور شد: بیش از 4 هزار شهید در حوزه مبارزه با مواد مخدر به شهادت رسیده‌اند و 13 هزار مجروح در کارنامه فعالیت‌های پلیس در قبال مبارزه با مواد مخدر وجود دارد که این افراد نه تنها در مرزها بلکه نسبت به انجام وظایف خود در اقصی نقاط کشور فعالیت داشته‌اند.

وی بیان کرد: پلیس در قبال مواد مخدر تاکنون اقدامات خوبی انجام داده است و هیچگاه نسبت به این امر کوتاه نخواهد آمد بنابراین همچنان در مقابله با قاچاقجیان و فروشندگان مواد مخدر با جدیت برخورد می‌شود و با کسانی که  نسبت به پرورش گل و یا ماری‌جوانا در مزارع شخصی خود اقدام می‌کنند برطبق قانون رفتار می‌شود.

 منبع: خبرگزاری میزان

پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر