پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 2204
۱۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۷
اندازه متن
عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران عنوان کرد:

قرارداد سه ساله شهرداری با قرارگاه امام رضا(ع)/واگذاری 23 مرکز بهاران به قرارگاه

در 19 اسفندماه سال گذشته تذکری به شهردار تهران دادم که تاکنون بی‌جواب مانده است. در این تذکر عنوان کردم که رابطه قرارگاه امام رضا با شهرداری چیست و آیا این قرارگاه NGO یا شرکت است و تشکیلات آن به کجا می‌رسد؟
غلامرضا انصاری

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران به انعقاد قرارداد فی‌مابین شهرداری و قرارگاه امام رضا (ع) اشاره کرد و گفت: رابطه قرارگاه امام رضا با شهرداری چیست و آیا این قرارگاه NGO یا شرکت است و تشکیلات آن به کجا می‌رسد؟

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از خبرگزاری ایسنا، غلامرضا انصاری در تذکر پیش از دستور خود در سیصدو پنجاه‌ و هفتمین جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه در 19 اسفندماه سال گذشته تذکری به شهردار تهران دادم که تاکنون بی‌جواب مانده است، گفت: در این تذکر عنوان کردم که رابطه قرارگاه امام رضا با شهرداری چیست و آیا این قرارگاه NGO یا شرکت است و تشکیلات آن به کجا می‌رسد؟

وی با بیان اینکه تاکنون درخصوص این مساله پاسخی دریافت نکرده‌ام گفت: باخبر شدیم 23 مرکز بهاران در سطح مناطق مختلف با قرارداد سه ساله و مبلغ نامشخص در اختیار قرارگاه امام رضا (ع) قرار گرفته و این در حالی است که انعقاد قراردادهای طولانی مدت آن هم در پایان دوره خلاف است و باید به آن رسیدگی شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر