پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 2197
۱۳ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۷
اندازه متن
معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران

واگذاری مراکز بهاران به بخش خصوصی

به دنبال واگذاری مراکز بهاران به بخش خصوصی هستیم.معتقدیم که شهرداری نباید در حوزه آسیب‌های اجتماعی به طور مستقیم وارد عمل شود و باید فعالیت‌ها به بخش خصوصی واگذار شوند.
مراکز بهاران

معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران گفت: در حال حاضر چیزی به عنوان شهر فروشی نداریم و تنها در بافت فرسوده، پروانه ساخت و ساز صادر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد، ناصر امانی در سیصد و پنجاه و هفتمین جلسه شورای شهر تهران گفت: اکنون شاهد هستیم که صدور پروانه هایی که بر اساس مقررات صادر می‌شده است نیز ماه‌ها است که تعطیل شده و هیچ پروانه ساختمانی صادر نشده است. 

وی افزود: نظارت دقیقی به نحوه ساخت و ساز‌ها در بافت‌های فرسوده شهر تهران صورت می‌گیرد و این طور نیست که در تمام مناطق کار ساخت و ساز انجام شود. 

معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران در خصوص عقد قرارداد شهرداری با قرارگاه امام رضا (ع) تصریح کرد: قرار گاه امام رضا مجموعه‌ای خصوصی است که برای کمک به کاهش آسیب‌های اجتماعی در تهران با شهرداری همکاری می‌کند. 

امانی تاکید کرد: این قرار گاه در بسیاری از استان‌های محروم کشور در حال انجام فعالیت‌های عمرانی است و شهرداری نیز برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در پایتخت با این قرارگاه همکاری می‌کند. 

وی با بیان اینکه به دنبال واگذاری مراکز بهاران به بخش خصوصی هستیم خاطرنشان کرد: معتقد هستیم که شهرداری نباید در حوزه آسیب‌های اجتماعی به طور مستقیم وارد عمل شود و باید فعالیت‌ها به بخش خصوصی واگذار شوند. 

معاون شهردار تهران اذعان کرد: به منظور کاهش فعالیت‌های شهرداری در حوزه آسیب ها، مراکز بهاران باید به بخش خصوصی واگذار شوند. 

منبع: خبرگزاری میزان

پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر