پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 2186
۰۲ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۰۸
اندازه متن

«سپاه» در 11 محله آلوده کرمانشاه به جنگ «اعتیاد» می‌رود

قراردادی میان وزارت کشور و بسیج مستضعفین کشور در زمینه مقابله با معضل اعتیاد در نقاط آلوده برخی استان‌های کشور منعقد شده است. قطعا ورود بسیج مستضعفین که از جنس مردم است در این زمینه می‌تواند کارگشا باشد.
علی شمشیری

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از ورود سپاه به بحث مبارزه با معضل اعتیاد در یازده محله آلوده استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از خبرگزاری ایسنا، علی شمشیری امروز  در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با بیان اینکه رفع معضلات اجتماعی نیاز به مشارکت همگانی دارد، گفت: تجربه نشان داده که برخورد و رفع معضلات اجتماعی بویژه اعتیاد تنها با ورود و مشارکت مردم در این زمینه امکان پذیر است.

وی افزود: در همین راستا سپاه و در راس آن بسیج مستضعفین که از جنس مردم و برخاسته از دل مردم است وارد کار شده و قرار است در برخورد با معضل اعتیاد فعالیت کند.

شمشیری به انعقاد قرارداد میان وزارت کشور و بسیج مستضعفین کشور در زمینه مقابله با معضل اعتیاد در نقاط آلوده برخی استان‌های کشور اشاره کرد و افزود: قطعا ورود بسیج مستضعفین که از جنس مردم است در این زمینه می‌تواند کارگشا باشد.

وی افزود:  دراستان کرمانشاه سپاه در یازده نقطه آلوده استان در برخورد با معضل اعتیاد ورود کرده و تاکنون یک میلیارد و 100 میلیون تومان برای اجرای این طرح در استان لحاظ شده است.

شمشیری تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی باید در این طرح در کنار بسیج مستضعفین فعالیت کرده تا بتوان بهترین نتایج را از این کار به دست آورد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه همچنین با بیان اینکه متولی اصلی مرکز ماده 16 بهزیستی بوده و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر تنها در این زمینه باید نقش ناظر داشته باشد، گفت: در همین راستا کار انتقال انجام امورات مرکز ماده 16 از شورای هماهنگی به بهزیستی استان انجام شد و متولی اجرایی این مرکز از این به بعد بهزیستی خواهد بود.

منب خبرگزاری ایسنا

پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر