پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 2169
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۳
اندازه متن
استاندار زنجان:

زنجان به استان عاری از معتاد متجاهر تبدیل می‌شود

استان زنجان در سال گذشته رتبه نخست کشور را در برخورد با معتادان متجاهر کسب کرده که این موضوع را ستاد مرکزی مطابق با بررسی های صورت گرفته اعلام کرده است.
اسداله درویش امیری

استاندار زنجان شرایط این استان به لحاظ کاهش تعداد معتادان متجاهر و ابتلا به اعتیاد را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: طرح « استان عاری از معتاد متجاهر» در زنجان پیگیری و اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ اسداله درویش امیری شامگاه سه شنبه در جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان، با بیان اینکه دستیابی زنجان به شرایطی که بعنوان استان بدون معتاد متجاهر معرفی شود، کار دشواری نیست، اظهار کرد: هم اکنون نیز وضعیت استان زنجان به لحاظ پایین بودن تعداد معتادان متجاهر و ابتلا به اعتیاد مطلوب ارزیابی شده است.
وی با بیان اینکه استان زنجان دارای چهار شهرستان بدون معتاد متجاهر می باشد، افزود: چهار شهرستان دیگر در این استان نیز از این حیث وضعیت به نسبت مناسبی دارند که می‌توان با برنامه ریزی و اجرای اقدامات مناسب در این مناطق نیز به استانی سراسر عاری از معتاد متجاهر دست یافت.
استاندار زنجان همچنین اطلاع رسانی مناسب از اجرای طرح «استان بدون معتاد متجاهر» در زنجان را مهم دانست و تاکید کرد: عموم مردم باید از این طرح مطلع باشند و اقدامات انجام شده در سطح شهر برای مردم ملموس و اثرگذار باشد.
درویش امیری از رتبه نخست استان زنجان در برخورد با معتادان متجاهر خبر داد و گفت: زنجان در سال گذشته رتبه نخست کشور را کسب کرده که این موضوع را ستاد مرکزی مطابق با بررسی های صورت گرفته اعلام کرده است.
استاندار زنجان به موضوع اجرای طرح فصلی برای برخورد با معتادان متجاهر نیز اشاره کرد و یادآور شد: پیشنهاد می شود اقدام پلیس برای برخورد با معتادان متجاهر به صورت مستمر و هر 45 روز یکبار صورت گیرد تا اثربخشی و تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد.
درویش امیری استفاده از ظرفیت ها و همراهی سایر دستگاه های اجرایی در تامین هزینه های مربوط به اجرای طرح استانِ بدون معتاد متجاهر را خواستار شد و تاکید کرد: این موضوع به شهرداری ها نیز ابلاغ شود تا همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.

 منبع: خبرگزاری ایرنا


پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر