پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 2105
۲۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۱
اندازه متن
رییس کمیته مشارکتهای مردمی شورای اسلامی شهر تهران:

وجود مراکز بهاران در محلات، امنیت مردم را مختل کرده است

جابه‌جایی گرمخانه‌ها و خروج آنها از شهر ضروری است و لازم است شهرداری تهران درمکان‌یابی گرمخانه‌هایی که پذیرای افراد غیر محلی و مسئله‌دار هستند،دقت لازم وکافی را داشته باشد.
الهه راستگو

رییس کمیته مشارکت‌های مردمی شورای اسلامی شهر تهران گفت: وجود مراکز بهاران درمحلات، امنیت مردم را مختل کرده و لزوم توجه به این مسئله ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری اعتیادو به نقل از  ایسنا، الهه راستگو در سیصد و چهل و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران از گرمخانه‌های همجوار و یا درون محلات مسکونی به عنوان نمونه‌ای از مشکلات شهروندان در منطقه مسعودیه یاد کرد و گفت: اگرچه در سالی که گذشت به کمک مددسراها و گرمخانه‌ها افراد کارتن خواب و بی‌سرپناه کمتری دچار آسیب جدی شدند و از این منظر لزوم قدردانی از مدیریت شهری ضروری است اما ترک صبحگاهی مددسرا و حضور درمحلات و مناطق مسکونی مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده است که حل آن باید هرچه سریع تردر دستورکارقرارگیرد.

لزوم خروج گرمخانه‌ها از داخل شهر

راستگو با بیان اینکه حضور افراد مسئله‌دار و مشکل‌دار در محلات، مشکلات امنیتی را برای زنان و فرزندان این منطقه ایجاد کرده است، تاکید کرد: جابه‌جایی گرمخانه‌ها و خروج آنها از شهر ضروری است و لازم است شهرداری تهران درمکان‌یابی گرمخانه‌هایی که پذیرای افراد غیر محلی و مسئله‌دار هستند،دقت لازم وکافی را داشته باشد.

وی افزود: این مسئله تنها منحصر به محله مسعودیه نیست چراکه مرکز بهاران در محله یاخچی‌آباد نیز امنیت مردم را مختل کرده است.

این عضو چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران همچنین به مسئله حرمت و حریم در شهرسازی ایرانی اسلامی اشاره کرد و گفت: حضور شبانه برخی افراد غیر کارتن خواب و درقالب مسافر نیز در محلات باید مورد توجه قرار گیرد چراکه مشکلات ناشی از این افراد نیز از سوی شهروندان بارها گزارش شده است. 

منبع: خبرگزاری ایسنا

پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر