پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 2068
۱۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۳۰
اندازه متن
وزیر کشور:

مسئولیت "جمع آوری معتادین متجاهر" به بهزیستی واگذار شد

مسئولیت جمع آوری معتادین متجاهر از امروز کاملا به بهزیستی واگذار شد. تمام دستگاه‌ها ملزم به کمک به بهزیستی در اجرای این وظیفه هستند/امروز طرح ملی مبارزه با مواد مخدر نیز ابلاغ شد.
وزیر کشور

وزیر کشور گفت: مسئولیت جمع‌آوری معتادین متجاهر از امروز کاملا به بهزیستی واگذار شد.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از خبرگزاری ایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در جلسه صد و سی و سوم ستاد مبارزه با مواد مخدر که در محل وزارت کشور با حضور اعضای اصلی و مسئولین نهادهای ذیربط برگزار شد، گفت: در این جلسه گزارش سالانه اعضا تقدیم شد و طرح‌های انجام شده نیز ارائه شد.

وی در ادامه یکی از طرح‌های مهم سال جاری در عرصه مبارزه با مواد مخدر را «تقویت مقابله» دانست و گفت: تا پایان بهمن ماه سال جاری و در 11 ماه گذشته، 655 تن مواد مخدر و روان‌گردان کشف شده است.

وزیر کشور در ادامه خاطرنشان کرد: در سال جاری در جمع‌آوری معتادین متجاهر نیز اقدامات فوق العاده‌ای صورت گرفت که آخرین آن «طرح جمع آوری خرده‌فروشان و معتادان متجاهر 12 استان» است.

رحمانی فضلی همچنین گفت: امروز طرح ملی مبارزه با مواد مخدر نیز ابلاغ شد.

وی در ادامه با اعلام آنکه مسئولیت جمع آوری معتادین متجاهر از امروز کاملا به بهزیستی واگذار شد، گفت: تمام دستگاه‌ها ملزم به کمک به بهزیستی در اجرای این وظیفه هستند.

وزیر کشور در خصوص معتادین متجاهر تصریح کرد: معتادین متجاهر معتادینی هستند که در کف خیابان‌ها بوده و مسئولیت این گروه از معتادان از امروز به بهزیستی واگذار شد؛ این در حالیست که از دو ماه قبل نیز این مسئولیت به طور آزمایشی به بهزیستی واگذار شده بود و به علت عملکرد فوق العاده این سازمان در اجرای این طرح، به طور رسمی واگذار شد.

رحمانی فضلی در پایان در خصوص جلسه صد و سی و سوم ستاد مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: این جلسه، جلسه هماهنگی بود و وزارت اطلاعات، وزارت بهداشت و درمان، سازمان بهزیستی، نیروی انتظامی، قوه قضاییه و ... به منظور هماهنگی‌های بیشتر در این جلسه حاضر شدند.

 منبع: خبرگزاری ایسنا


پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر