پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 1999
۲۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۶
اندازه متن
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران:

آغاز مرحله جدید جمع آوری معتادان متجاهراز سطح شهر/ محله کن پاکسازی می شود

محله فرحزاد کاملا پاکسازی و در حال حاضر هیچ معتاد متجاهری در آنجا وجود ندارد/محله کن برای پاکسازی در دستور کار قرار گرفته است/بسیاری از افراد ساکن در این محله را اتباع خارجی تشکیل می دهند،این افراد بعد از ساماندهی به کشورشان بازگردانده شوند.
آذرنیا

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران ازآغاز مرحله جدید جمع آوری معتادان متجاهراز دی ماه خبر داد و گفت:محله کن نیز از جمله نقاط آلوده ای است که برای پاکسازی در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از خبرگزاری شبستان، محمد رضا آذرنیا گفت:با توجه به اقداماتی که توسط دستگاه های ذیربط صورت گرفت، محله فرحزاد کاملا  پاکسازی و در حال حاضر هیچ معتاد متجاهری در آنجا وجود ندارد.

وی با بیان اینکه همچنان پاکسازی نقاط آلوده از اقدامات مهم ماست بیان کرد: محله کن نیز از جمله نقاط آلوده ای است که برای پاکسازی در دستور کار قرار گرفته است و با توجه به اینکه بسیاری از افراد ساکن در این محله را اتباع خارجی تشکیل می دهند ،مقرر شده است معتادان متجاهر این محله ساماندهی و اتباع خارجی(افغانی) نیز به کشورشان بازگردانده شوند.

آذرنیا با بیان اینکه اقدامات خوبی برای کاهش حاشیه نشینی صورت گرفته است افزود: اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران ،برنامه های خوبی برای سکونت گاه های غیر رسمی داشتند و اجرایی کردند .

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران تصریح کرد:اقدامات لازم برای گورخواب ها هم صورت گرفت. در مجموع چهار کارتن خواب در قبرستان بودند که به مرکز اخوان تحویل شدند.از این تعداد سه تن معتاد نبودند که اکنون در اخوان بسر نمی‌برند و تنها یک معتاد متجاهر از گورستان نصیرآباد در مرکز اخوان نگه داری می‌شود.

وی گفت: مرحله جدید جمع آوری معتادان متجاهر از سطح استان  تهران را از دی ماه آغاز کردیم و پیش بینی  می شود در این مرحله بیش از 4 هزار معتاد متجاهر جمع آوری شود.

آذرنیا با بیان اینکه از ابتدای سال 95 تاکنون حدود 11 هزار معتاد متجاهر در قالب اجرای 3 مرحله از سطح استان تهران جمع آوری شدند اظهار کرد:این آمار در سال 94 حدود 8 هزار نفر و در سال 93 حدود 3 هزار نفر بود.

منبع: خبرگزاری شبستان

پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر