پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 1925
۰۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۴
اندازه متن
معاون پیشگیری و اعتیاد سازمان بهزیستی:

سازمان بهزیستی از «کمپین پذیرش در سرما» حمایت می‌کند

سازمان بهزیستی از «کمپین پذیرش در سرما»، حمایت معنوی می‌کند و اگر لازم باشد که به شکل دیگری هم از این کمپین حمایت شود، در چهارچوب قوانین و مقررات سازمانی همکاری‌های لازم انجام خواهد شد.
کمپین پذیرش در سرما

با فرارسیدن فصل سرما و افت ناگهانی دمای هوا در چند روز گذشته، گروهی از مراکز درمان اقامتی اعتیاد، «کمپین پذیرش در سرما» را به راه انداخته‌اند تا از معتادان کارتن‌خواب حمایت کنند؛ معاون پیشگیری و اعتیاد سازمان بهزیستی می‌گوید که از این کمپین حمایت می‌کند.

محسن روشن پژوه در گفت‌وگو با پایگاه خبری اعتیاد، می‌گوید: راه‌اندازی «کمپین پذیرش در سرما»، اقدام بسیار ارزشمند و بشردوستانه‌ای است و جای خوشحالی دارد که این کمپین توسط سازمانهای غیر دولتی ومراکز درمان اقامتی اعتیاد و مددیاران شکل‌گرفته است.

او از این‌که مراکز درمان اقامتی اعتیاد به مسئولیت اجتماعی خود عمل کرده‌اند، خرسند است و می‌گوید چقدر خوب می‌شود اگر ذهن اقشار و اصناف دیگر جامعه هم نسبت به مسئولیت اجتماعی در برابر همنوعانشان حساس شود و برای کمک به میدان بیایند.

معاون پیشگیری و اعتیاد سازمان بهزیستی می‌گوید: نباید فراموش کنیم تک‌تک ما در برابر دیگر شهروندان مسئول هستیم.

 او می‌گوید: سازمان بهزیستی از «کمپین پذیرش در سرما»، حمایت معنوی می‌کند و اگر لازم باشد که به شکل دیگری هم از این کمپین حمایت شود، در چهارچوب قوانین و مقررات سازمانی همکاری‌های لازم انجام خواهد شد.


پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر