پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 1904
۲۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۴۴
اندازه متن
مدیرکل دفتر مراقبت در برابر آسیبهای اجتماعی آموزش و پرورش خبر داد:

آغاز هفته «مبارزه با اعتیاد و آسیبهای اجتماعی» در مدارس

از امروز شنبه 22 آبان ماه، «هفته مبارزه با اعتیاد و آسیبهای اجتماعی » در ادارات آموزش و پرورش و مدارس کشور آغاز شد و تا 28 آبان ماه ادامه خواهد یافت.
نادر منصورکیایی

مدیرکل دفتر مراقبت در برابر آسیبهای اجتماعی وزارت آموزش و پرورش گفت: از امروز شنبه 22 آبان ماه، «هفته مبارزه با اعتیاد و آسیبهای اجتماعی » در ادارات آموزش و پرورش و مدارس کشور آغاز شد و تا 28 آبان ماه ادامه خواهد یافت.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از خبرگزاری ایسنا، نادر منصورکیایی ضمن  اعلام این خبر افزود: در این هفته که با هدف گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری از آسیب های اجتماعی و اجتماعی سازی مبارزه با موادمخدر برگزار می‌شود، برنامه‌ها و فعالیتهای متنوع آموزشی و فرهنگی، در زمینه شناخت و آگاهسازی در زمینه اعتیاد، رفتارهای پرخطر و آسیبهای اجتماعی،در  مدارس کشور  اجرا خواهد شد.

وی گفت: طی این هفته، برنامه های گوناگونی در قالب های آموزشی و فرهنگی همچون برگزاری مانورهای استانی پیشگیری از اعتیاد و آسیبهای اجتماعی، سخنرانی‌ها و کارگاه‌های آموزشی، اجرای برنامه‌های نمادین فرهنگی، برگزاری نمایشگاه‌های پیشگیری، تجلیل از فعالان پیشگیری، امضاء و نصب میثاق نامه‌های پیشگیری در مدارس ، توزیع محصولات فرهنگی، اجرای برنامه‌های هنری و ورزشی با رویکرد ترویج پیشگیری از رفتارهای پرخطر، افتتاح نمایشگاه دائمی پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی، انتشار و توزیع پوسترهای فرهنگی آموزشی با پیام پیشگیری از رفتارهای پرخطر  و سایر فعالیتها، بصورت روزشمار برگزار می‌شود.

کیایی افزود: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته در سراسر کشور ، دستگاه های استانی و محلی، همچنین سازمان های مردم نهاد و انجمن‌های اولیاء و مربیان ، در طراحی و اجرای برنامه‌های «هفته مبارزه با اعتیاد و آسیبهای اجتماعی» ، مشارکت و همکاری موثری با ادارات آموزش و پرورش و مدارس کشور خواهند داشت.

 منبع: خبرگزاری ایسنا


پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر