پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 1648
۱۴ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۹
اندازه متن
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا:

پلیس وجود سرب در مواد مخدر را بررسی می کند

طبق بررسی های صورت گرفته، مقدار سرب در تریاک نسبت به سال های گذشته قدری افزایش داشته، لیکن این مقدار نمی تواند در افزایش مرگ و میر و نیز مسمومیت معتادان تأثیر زیادی داشته باشد.
زاهدیان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی در خصوص پیگیری وجود سرب در مواد مخدر گفت : این موضوع توسط آزمایشگاه تخصصی در حال پیگیری است و نتایج آن اعلام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از خبرگزاری ایرنا، سردار محمد مسعود زاهدیان درباره وجود سرب در مواد مخدر ، افزود: طبق بررسی های صورت گرفته، مقدار سرب در تریاک نسبت به سال های گذشته قدری افزایش داشته، لیکن این مقدار نمی تواند در افزایش مرگ و میر و نیز مسمومیت معتادان تأثیر زیادی داشته باشد.

وی همچنین از پیگیری های صورت گرفته توسط این پلیس خبر داد و افزود : این موضوع توسط آزمایشگاه تخصصی در حال پیگیری است و نتایج آن اعلام خواهد شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا تصریح کرد: سوداگران مرگ هیچ توجهی به آثار مخرب ناخالصی های انواع مختلف مواد مخدر نداشته و برای منافع نامشروع خود هر اقدام غیرانسانی را انجام می دهند.
سردار زاهدیان به اثرات سوء ناخالصی های مواد افیونی اشاره کرد و افزود :علاوه بر افزایش مشکلات جسمی و روانی بر مصرف کنندگان، آنها را با خطرات دیگری نیز روبرو می کند.
وی گفت: تأکید ما همیشه بر درمان اعتیاد و دورماندن افراد از خطراتی است که در پی مصرف مواد مخدر ایجاد می شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر